Żabka testuje mobilne sklepy
Mobilna Żabka to nowy koncept sklepów testowanych przez sieć Żabka. Klienci będą mogli zrobić w nich szybkie zakupy na targach, koncertach, wydarzeniach sportowych i kulturalnych. Pierwsza mobilna Żabka pojawi się w strefie gastronomicznej Wrocław Tattoo Konwent.
W mobilnych Żabkach będzie można kupić ciepłe przekąski, jak np. hot dogi i burgery, pożywne kanapki, zdrowe sałatki oraz ciepłe i zimne napoje, w tym gorącą, świeżo mieloną kawę, płynne przekąski Foodini i Wycisk. Pierwsza mobilna Żabka pojawiła się w strefie gastronomicznej Wrocław Tattoo Konwent. Wydarzenie odbywało się na Stadionie Wrocławskim od 31 lipca do 1 sierpnia br.
Testy Mobilnej Żabki
Dzięki zastosowaniu mobilnych, zmiennych, łatwo adaptowalnych elementów wyposażenia, asortyment w mobilnych Żabkach podczas kolejnych eventów będzie dobierany indywidualnie, na podstawie profilu wydarzenia oraz profilu klienta. Po zakończeniu Wrocław Tattoo Konwent mobilna Żabka będzie testowana na kolejnych wydarzeniach w całej Polsce.
W przyszłości mobilne Żabki mogą pojawić się także w okolicach szkół i uczelni, a w sezonie urlopowym w miejscowościach letniskowych.
- Sklepy Żabka są obecne zarówno w dużych aglomeracjach, jak i małych miejscowościach. Staramy się być jak najbliżej naszych klientów, dlatego tworzymy nowe rozwiązania, umożliwiające im skorzystanie z naszej oferty także w miejscach, w których spędzają oni wolny czas. Nowy koncept jest mobilny, a to oznacza, że stoisko jest montowane na czas eventu i demontowane po jego zakończeniu, by mogło funkcjonować na kolejnych wydarzeniach - mówi Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Żabka to sieć sklepów typu convenience, licząca ponad 7300 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka.
Dołącz do dyskusji: Żabka testuje mobilne sklepy