Żabka Jush przekonuje w kampanii, że "zakupy robią się same"
Pod hasłem „No i super, że nie macie czasu na zakupy” ruszyła nowa kampania reklamowa Żabki Jush w związku z pierwszym rokiem działalności marki.
Kampania Żabki Jush pod hasłem „No i super, że nie macie czasu na zakupy” obejmuje internet oraz przestrzeń miejską.
Marka przekonuje w niej, że czas to najważniejszy zasób jaki posiadamy. Dlatego wolne chwile powinniśmy spędzać w taki sposób, na jaki mamy ochotę. Niekoniecznie na wizyty w hipermarkecie, ponieważ zakupy zrobią się same i dotrą już nawet w 15 minut od złożenia zamówienia.
W najnowszej kampanii Żabka Jush zachęca, żeby czerpać radość z każdej chwili życia, zamiast czekać na moment w przyszłości, w którym będzie można pozwolić sobie na odrobinę przyjemności.
W spotach pokazano osoby, które żmudne obowiązki zamieniły na wartościowe wspomnienia i w pełni korzystają z życia.
Kampania potrwa do końca listopada. Prowadzona jest na terenie Warszawy, Krakowa, Gdańska oraz w internecie. Działaniom na outdoorze oraz w sieci towarzyszyć będą spoty radiowe.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa PZL a zakupem mediów zajęła się agencja Zenith. Za reżyserię promocyjnego spotu odpowiada Zuza Krajewska, która również jest autorką zdjęć użytych w kampanii. Krajewska jest znana między innymi ze zdjęć dla prestiżowych magazynów mody, w tym dla polskiego Vogue’a.
Według najnowszego badania ASM Sales Force Agency, zakupy poprzez Żabkę Jush znalazły się na pierwszym miejscu wśród wszystkich operatorów oferujących ekspresowe zakupy online. Eksperci docenili Jusha między innymi za bardzo intuicyjną aplikację, szybkie terminy realizacji zamówień oraz bezproblemowy kontakt z obsługą klienta. Łącznie poddano analizie aż 11 elementów, które wpłynęły na końcowy wynik zestawienia.
Obecnie z aplikacji można korzystać w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu i Piasecznie. Dostawy są realizowane od 7:00 do 23:00, a w stolicy podczas weekendów nawet do 24:00. Dotyczy to również niedziel niehandlowych.
Dołącz do dyskusji: Żabka Jush przekonuje w kampanii, że "zakupy robią się same"