Żabka odświeża opakowania marki własnej Dobra Karma
Marka własna sieci Żabka Dobra Karma, oferująca dania gotowe, ma nowe opakowania.
Nowa etykieta Dobrej Karmy jest prosta i czytelna, już na jej froncie znaleźć można listę składników, z których dany produkt przygotowano, a także jego walory jakościowe.
- Dobra Karma jest już znana naszym klientom, jednak postanowiliśmy poszerzyć jej ofertę i przypomnieć jak ważna jest „karma”. Pyszne i inspirowane naturą posiłki na cały dzień, ale także nowe doznania smakowe – bowiem pod marką własną Dobra Karma znaleźć można tak nietypowe propozycje, jak na przykład sok z kiszonych buraków czy kombucha z acerolą i imbirem - mówi Joanna Staude-Potocka, dyrektorka marketingu Żabka Polska.
Menu marki Dobra Karma
Dobra Karma to gama produktów gotowych do spożycia, niewymagających podgrzania. Artykuły te nie zawierają konserwantów, wzmacniaczy smaku, substancji słodzących, sztucznych barwników czy oleju palmowego.
W ofercie Dobra Karma znajdują się lunchboxy, np. z kurczakiem i makaronem, cezar, z burakiem i mozzarellą; sałatki – np. proteinowa z komosą ryżową lub z kaszą bulgur i kurczakiem; hummusy – klasyczny, paprykowy, w zestawie z falafelem lub chlebkami żytnimi.
Nowością w ofercie będzie dostępny niebawem pokrojony mix owoców na drugie śniadanie. Nowym produktem będą także mrożone owoce na patyku – mango lub ananas, których premierę zaplanowano na początek lipca. Dobra Karma to także napoje, np. soki z kiszonej kapusty lub buraków, a także kombucha z różą lub acerolą i imbirem.
Rebranding oraz rozszerzenie asortymentu marki Dobra Karma to kolejny krok w rozwoju marek własnych Żabki. Niedawno, z myślą o klientach szukających zamienników dla produktów i dań pochodzenia zwierzęcego, Żabka stworzyła pierwszą w 100% roślinną markę własną – Plant Hunter.
Dołącz do dyskusji: Żabka odświeża opakowania marki własnej Dobra Karma