„Z miłości do świeżości” w kampanii supermarketów Piotr i Paweł
Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa sieci supermarketów Piotr i Paweł. Akcję pod hasłem „Z miłości do świeżości” przygotowała agencja Fresh Studio.
Kampania reklamowa sieci supermarketów Piotr i Paweł jest oparta na przekazach pod hasłem „Z miłości do świeżości”, które przedstawiają marchewkę, truskawkę i jabłko. W ten sposób akcja ma podkreślać, że w sklepach Piotr i Paweł zawsze dostępne są świeże owoce i warzywa. W kolejnej odsłonie pojawią się layouty z szynką, łososiem i serem.
Działania – zaplanowane do końca br. – będą obejmować prasę (tytuły ogólnopolskie), outdoor oraz materiały BTL.
Kampanię przygotowała agencja reklamowa Fresh Studio, która wygrała konkurs dotyczące tego zlecenia.
Dołącz do dyskusji: „Z miłości do świeżości” w kampanii supermarketów Piotr i Paweł
A truskawki, też już tradycyjnie, choć wyglądają świeżo, to "pachną" obornikiem, albo innym naturalnym nawozem...brrr
Najlepiej przechowywać na balkonie, żeby nie nasmrodzić sobie w kuchni.
(PiP Promienista Poznań)