YouTube rządzi na rynku wideo online
Amerykańscy internauci obejrzeli w lipcu ponad 11,4 miliarda klipówwideo online.
Najwięcej klipów (5,04 miliarda) zostało obejrzanych na stronachnależących do Google, z czego ponad 98 procent stanowiły materiaływ serwisie YouTube - informuje serwis Marketing Charts, powołującsię na dane firmy badawczej comScore.
Za Google znalazły się strony należące do: Fox Interactive Media(445,7 miliona obejrzanych klipów), Microsoftu (282,7 mln), Yahoo(269,5 mln), Viacom Digital (246,4 mln), Disney Online (186,7 mln),Turner Network (171,1 mln), Hulu (119,4 mln), AOL (95,1 mln) orazCBS (69,3 mln).
W lipcu każdy ze 142,5 miliona amerykańskich internautówoglądających wideo w sieci, stanowiących 75 procent tamtejszejpopulacji online, przeznaczył średnio 235 minut na oglądanieklipów. Statystyczny użytkownik obejrzał 80 filmików, a każdy znich trwał średnio 2,9 minuty.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: YouTube rządzi na rynku wideo online