SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

x-kom partnerem Genzie, nowego projektu Friza

Firma x-kom została właśnie partnerem nowego projektu Karola "Friza" Wiśniewskiego pn. Genzie, w którym sześcioro internetowych twórców zamieszka pod jednym dachem, tworząc treści na różne platformy społecznościowe.

W ramach współpracy na kanale YouTube będą pojawiać się materiały dedykowane marce x-kom, które – wraz z lokowaniem pasywnym oraz obecnością na instagramowych profilach twórców – mają dotrzeć do młodszej grupy odbiorców treści: generacji Z oraz Alfa.

W domu influencerów powstanie także specjalna montażownia wyposażona w sprzęt dostarczony przez x-kom.

- Świat się bardzo szybko zmienia, a każde kolejne pokolenie czy też generacja mają inne potrzeby. My chcemy do tych młodych ludzi dotrzeć. Stąd nawiązanie współpracy z Genzie, którego uczestnicy praktycznie z dnia na dzień stali się idolami swojego pokolenia. Wierzymy w synergię kreatywności i doświadczenia. Ciekawy i pomysłowy content Genzie - wraz z naszą wiedzą o sprzęcie elektronicznym – dają gwarancję stworzenia treści poszukiwanych i pożądanych przez młodych ludzi - dodaje dyrektorka marketingu x-komu, Katarzyna Dyczek.

Co to jest Genzie

Genzie, to najnowszy projekt z inicjatywy Karola “Friza” Wiśniewskiego. Jego trzon stanowi grupa influencerów, mieszkająca wspólnie w jednym z podkrakowskich domów, który został przystosowany specjalnie pod ten cel i w którym będzie tworzyć lifestyle’owe treści na platformy Youtube oraz Instagram.

W skład kolektywu wchodzi szóstka twórców – dwójka uznanych influencerów, trzy osoby wyłonione w specjalnym show „Twoje 5 Minut”, emitowanym od września na platformie YouTube, oraz partner jednej z uczestniczek. Grupa będzie tworzyć content  co do zasady w tzw. trybie daily – nowe filmy będą więc pojawiać się codziennie. Planowo cały projekt ma trwać 12 miesięcy.

Dołącz do dyskusji: x-kom partnerem Genzie, nowego projektu Friza

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bart
Z deszczu (jakiś Jasio Kapela) pod rynnę (ekipa od lodów).
odpowiedź
User
tomek
masakra. szanowałem x-kom ale jakoś im nie idzie ostatnio.
odpowiedź
User
yo
Dyrektor Dyczek reprezentuje marketing wybitnie infantylny.
Pogratulować firmie takiego speca.



odpowiedź