SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzrosty sprzedaży w segmencie pism dla rodziców

Miesięcznik "Mamo, to ja" był w listopadzie 2007 r. najchętniejkupowanym pismem dla rodziców. Kto zyskał najwięcej?

Liderem segmentu pism dla rodziców jest miesięcznik "Mamo, toja" (Edipresse Polska), który osiągnął w listopadzie 2007 średniąsprzedaż ogółem na poziomie 131 862 egz. (wzrost o 27,7 proc. wstosunku do listopada 2007 r.) - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Dziecko" (Agora) z wynikiem107 722 egz.(wzrost o 13,1 proc.), a na trzecim "Mam dziecko"(Wydawnictwo Bauer) ze średnią 85 698 egz. (wzrost o 17,38proc.).

listopad

20072006
ZKDPSprzedażogólem
Mamo, to ja131862103247
Dziecko10722094791
Mam Dziecko8569873008
Twoje dziecko7366360820
M jak mama45337-
Rodzice4217263103


Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedażyodnotował miesięcznik "Mamo, to ja".

2007

listopadpaździernik
ZKDPSprzedażogólem
Mamo, to ja13186296098
Dziecko10722077291
Mam Dziecko8569878855
Twoje dziecko7366374479
M jak mama4533753391
Rodzice4217248789

Dołącz do dyskusji: Wzrosty sprzedaży w segmencie pism dla rodziców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl