Wzrost wydatków na reklamę online w USA
W pierwszej połowie bieżącego roku wydatki na reklamę internetowąna rynku amerykańskim zwiększyły się o 15,2 procenta w porównaniudo analogicznego okresu roku ubiegłego.
Z najnowszego raportu organizacji Internet Advertising Bureau(IAB) i firmy PricewaterhouseCoopers (PwC) wynika, że w pierwszychsześciu miesiącach obecnego roku nakłady na reklamę online wyniosłyza oceanem 11,5 miliarda dolarów. To jednocześnie nowy półrocznyrekord pod tym względem - informuje serwis MediaPostPublications.
W samym II kwartale bieżącego roku wydatki na reklamę online wUSA były wyższe o 12,8 procenta wobec tego samego okresu roku 2007,ale w porównaniu z I kwartałem były one mniejsze o 0,3procenta.
Największy segment rynku w I połowie roku stanowiły reklamy wwyszukiwarkach, na które przeznaczono 5,1 miliarda dolarów.Następne pod tym względem były reklamy typu display (3,8 mld USD)oraz ogłoszenia (1,6 mld USD).
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamę online w USA