Wzrost sprzedaży "niefilmowych" płyt Blu-ray i DVD
W pierwszych sześciu miesiącach bieżącego roku wydatki amerykańskich konsumentów na nie zawierające filmów płyty Blu-ray i DVD wzrosły o 2,8 procenta.
Tak wynika z danych wytwórni Warner Home Video, która do tej kategorii zalicza głównie programy i seriale telewizyjne, seriale animowane dla dzieci oraz filmy dokumentalne - informuje serwis TVPredictions.com.
Badanie Warnera pokazuje, że wydatki na "niefilmowe" płyty Blu-ray i DVD wyniosły w pierwszej połowie bieżącego roku 1,84 miliarda dolarów, w porównaniu do 1,79 miliarda dolarów w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Zdaniem rynkowych analityków, omawiana kategoria stanowi blisko 32 procent całego rynku domowego wideo za oceanem.
źródło: TVPredictions.com
Dołącz do dyskusji: Wzrost sprzedaży "niefilmowych" płyt Blu-ray i DVD