“Wzbogać świat swoich bliskich” w świątecznej kampanii Empiku
Wystartowała świąteczna kampania Empiku z towarzyszącym jej konkursem “Wzbogać świat swoich bliskich”. Za realizację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
Jak mówi Józef Dutkiewicz, dyrektor kreatywny Scholz & Friends Warszawa, kampania ta, w zmodyfikowanej formie, jest kontynuacją platformy komunikacyjnej Empiku, opracowanej przez agencję rok temu.
- Obecna linia obejmuje cztery spoty TV: na Black Week, świąteczny, mikołajkowy oraz poświęcony wprost zakupom bożonarodzeniowym. Opracowaliśmy także dedykowane key visuale - świąteczny i produktowy - opisuje Dutkiewicz.
Współpraca ma charakter projektowy, ale jest poprzedzona szeregiem wspólnych działań. Ostatnio agencja przygotowała m.in. key visual i spot tv z okazji 20 urodzin marki.
Dołącz do dyskusji: “Wzbogać świat swoich bliskich” w świątecznej kampanii Empiku