„Wytrzymały, smukły i lekki” w kampanii Asusa U36
W radiu, prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa notebooka Asus U36. Akcję pod hasłem „U36: Wytrzymały, smukły i lekki” producent przygotował wspólnie z domem mediowym Mediacom Warszawa.
Kampania notebooka Asus U36 podkreśla jego najważniejsze zalety: obudowę o grubości tylko 19 mm, wagę wynoszącą jedynie 1,6 kg i procesor Intel Core i5. Grupą docelową akcji są osoby dużo podróżujące, m.in. biznesmeni, dla których notebook jest ważnym narzędziem pracy.
Akcja od początku marca obejmuje radio (Radio ZET i Radio Eska), prasę, internet (Ceneo, Allegro, PKP.pl, serwisy biznesowe i technologiczne z oferty Bizon media i ARBOtech, Gadu-Gadu, strony m.gazeta.pl, m.wyborcza.pl, m.wyborcza.biz, m.bankier.pl, m.money.pl i m.pb.pl – reklamy w telefonach Blackberry).
Kreację kampanii – zaplanowanej do 5 kwietnia – firma Asus Polska przygotowała we własnym zakresie, natomiast za całość działań w internecie (kreacja, planowanie i zakup mediów) odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Wytrzymały, smukły i lekki” w kampanii Asusa U36