SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wysoka sprzedaż miesięcznika 'Kobieta i Życie', ostro w dół'Olivia'

W kwietniu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie było pismo"Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie"w kwietniu br. wyniosła 557 350 egz. (tytuł zadebiutował na rynku wpaździerniku ub.r.) - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "DobreRady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości486 894 egz. (spadek o 11 proc.), a na pozycji trzeciej uplasowałsię "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) zesprzedażą ogółem na poziomie 447 901 egz. (wzrost o 1proc.).

kwiecień


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie557 350-
Dobre Rady486 894547 551
Świat Kobiety447 901441 473
Poradnik Domowy425 011400 641
Claudia305 698391 987
Olivia223 458336 603

Porównując dane z kwietnia br. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Dobre Rady" (w dół o 14 proc.).

2009


kwiecień

marzec

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie557 350572 052
Dobre Rady486 894561 297
Świat Kobiety447 901414 294
Poradnik Domowy425 011384 291
Claudia305 698284 171
Olivia223 458194 243

Dołącz do dyskusji: Wysoka sprzedaż miesięcznika 'Kobieta i Życie', ostro w dół'Olivia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl