SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 liderem, duży wzrost TVN24 i TVP Info. „M jak miłość” hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, konkurs PŚ w skokach oraz „Fakty”. Wśród stacji w 4+ liderem była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 7 do 13 stycznia 2019 roku, najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,81 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 37,06 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji uplasowała się transmisja niedzielnego konkursu PŚ w skokach narciarskich. Relację z zawodów z Val di Fiemme w samej TVP1 śledziło 5,37 mln osób (35,30 proc. udziału). Konkurs ten był również relacjonowany w TVP Sport oraz na Eurosport 1, gdzie oglądało go dodatkowe 910 tys. i 500 tys. osób (łącznie było to 6,78 mln widzów).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 8 stycznia na antenie tej stacji obejrzało 3,77 mln widzów (24,95 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników był „Teleexpress” Jedynki, który zgromadził 3,68 mln widzów (emisja 12 stycznia; 5. pozycja). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się jeszcze „Wiadomości” Jedynki z 2,97 mln oglądających (dzień później).

Tuż za podium sklasyfikowany został medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 9 stycznia miał 3,72 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 24,15 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,93 mln osób, co dało TVP2 32,99 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęła transmisja PŚ w skokach (1,66 mln widzów; 30,69 proc. udziału), a podium uzupełniają „Fakty” (1,34 mln widzów; 25,63 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,13 pkt. proc. do 10,29 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,54 proc. (w dół o 0,03 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2, która tydzień wcześniej była wiceliderem. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,81 proc., po spadku względem poprzedniego o 0,76 pkt. proc.

Czwartą pozycję zajął TVN (stacja ta miała wzrost wynoszący 0,12 pkt. proc. do 8,79 proc. udziału).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 37,97 proc. do 37,43 proc.

Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TVN24 (wzrost o 1 pkt. proc. do 4,61 proc.). Udany tydzień zanotowała również stacja newsowa Telewizji Polskiej - TVP Info (do góry o 0,58 pkt. proc. do 3,47 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji zwiększył się o 0,51 pkt. proc. do 11,38 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 11,16 proc. (+ 0,32 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,70 pkt. proc. do 7,60 proc.) i Jedynka (- 0,11 pkt. proc. do 6,61 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,41 pkt. proc. do 10,89 proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem, duży wzrost TVN24 i TVP Info. „M jak miłość” hitem tygodnia

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
A jak Komisarz Alex?
odpowiedź
User
Tup
Kto wie jak JTM w piątek?
odpowiedź
User
Widz
Jak Glinarze w paśmie 17-18 ponad 23% w komercyjnej to Teleexpress i JTM? dramatycznie słabo w tej grupie...
odpowiedź