TVN liderem, TVP1 wyprzedziła TVP2 - udany tydzień TVN24 i TVP Info. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia” oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji liderem był TVN, a duże wzrosty odnotowały stacje newsowe - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu, tj. w okresie od 5 do 11 listopada 2018 roku, najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,75 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 38 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Jego niedzielny odcinek śledziło średnio 3,91 mln widzów, co przełożyło się na 24,05 proc. udziału.
Podium uzupełnia medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 7 listopada miał 3,59 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 24,07 proc.
Oczko niżej znalazł się codzienny serial „Barwy szczęścia”. Odcinek tej produkcji z 5 listopada w Dwójce miał 3,42 mln oglądających (22,26 proc. udziału).
„Fakty” TVN liderem
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 7 listopada na antenie tej stacji obejrzało 3,14 mln widzów (21,89 proc. udziału). Była to siódma topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 3,09 mln widzów (emisja 11 listopada; 8. pozycja). Do zestawienia top 20 na 13 pozycji uplasował się jeszcze „Teleexpress” TVP1 z 2,52 mln oglądających (5 listopada).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 2,10 mln osób, co dało TVP2 35,43 proc. udziału.
Drugie miejsce również należało do reality-show „Rolnik szuka żony” (1,50 mln widzów; 22,59 proc. udziału), ale podium uzupełnia już jednak „MasterChef” (1,27 mln widzów; 19,12 proc. udziału).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVN liderem
Udział liderującego TVN wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,24 pkt. proc. do 9,66 proc.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,59 proc. (w dół o 0,10 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVP1, która awansowała z czwartej lokaty. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 9,20 proc., po wzroście względem poprzedniego o 0,83 pkt. proc.
Z trzeciej na czwartą pozycję spadła TVP2 (stacja ta miała spadek wynoszący 0,36 pkt. proc. do 8,08 proc. udziału).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 36,40 proc. do 36,53 proc.
Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TVN24, który awansował z miejsca szóstego (wzrost o 1,62 pkt. proc. do 5,69 proc.). Duże wzrosty oglądalności odnotowały również: TVP Info (o 1,26 pkt. proc. do 4,41 proc.), Polsat News (o 0,24 pkt. proc. do 1,19 proc.) i TVP Sport (o 0,49 pkt. proc. do 1,01 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera znalazł się TVN. Udział tej stacji zmniejszył się o 0,21 pkt. proc. do 12,69 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 10,52 proc. (w dół o 0,31 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (- 0,07 pkt. proc. do 6,82 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,71 pkt. proc. do 5,87 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (w dół o 0,20 pkt. proc. do 11,39 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVN liderem, TVP1 wyprzedziła TVP2 - udany tydzień TVN24 i TVP Info. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami
Wie ktoś jaką oglądalność miał "Ziuk. Młody Piłsudski" oraz Jaka to melodia w weekend? Z góry dziękuję.