SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 i TVN liderami, zyskały stacje informacyjne. „M jak miłość” i „Fakty” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Ojciec Mateusz”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 4 do 10 maja - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 4,91 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 31,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Liderem „Fakty” TVN

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 6 maja na antenie stacji obejrzało 3,43 mln widzów (25,68 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,70 mln widzów (emisja 10 maja; 7. lokata). Do zestawienia top 20 na 11 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,25 mln oglądających (11 maja) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 1,92 mln oglądających (wtorek; 18. pozycja).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Ojciec Mateusz”, który został nadany w czwartkowy wieczór w TVP1. Śledziło go średnio 3,27 mln widzów, co przełożyło się na 22,93 proc. udziału.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,71 mln osób, co dało Dwójce 30,26 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik TVN „Fakty” (1,45 mln widzów; 31,44 proc. udziału), a podium uzupełnia „Uwaga! Koronawirus” (1,21 mln; 25,97 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem, TVP Info przed TVN24

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,59 pkt. proc. do 9,48 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,07 proc. (spadek o 0,05 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,04 proc. (do góry o 0,46 pkt. proc.). Czwarta była TVP2 (stacja miała 7,36 proc. udziału; - 0,05 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 32 proc. do 32,95 proc.

Piąte było TVP Info (stacja miała 5,81 proc. udziału; + 0,84 pkt. proc.), które wyprzedziło TVN24 (5,60 proc. udziału,; + 0,51 pkt. proc.). Dwunaste miejsce należało do Polsat News (2,01 proc.; + 0,06 pkt. proc.). Kanały newsowe nadal obszernie relacjonują epidemię koronawirusa, w zeszłym tygodniu znaczna część tematów dotyczyła wyborów prezydenckich, które zostały przeniesione na inny termin (wstępnie były zaplanowane na 10 maja).

TVN na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,85 pkt. proc. do 10,39 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,85 proc. (w dół o 0,34 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,18 pkt. proc. do 6,05 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,37 pkt. proc. do 5,67 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (9,69 proc.; do góry o 0,84 pkt. proc.),który wyprzedził Polsat (8,83 proc.; w dół o 0,26 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami, zyskały stacje informacyjne. „M jak miłość” i „Fakty” hitami tygodnia

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Teleturniej
Koronawirusowe teleturnieje mają niższą oglądalność… Szkoda!
odpowiedź
User
Hela
Nawet Ameryka się odbiła i jest w top20, fajnie! :)
odpowiedź
User
VIP
Fakty jaka przewaga O_o
odpowiedź