SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP2 nowym liderem. „Sylwester marzeń” i „M jak miłość” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Sylwester marzeń z Dwójką”, serial „M jak miłość” i drugi konkurs 68. Turnieju Czterech Skoczni. Wśród stacji nowym liderem oglądalności została TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Maryla Rodowicz podczas jednego z "Sylwestrów Marzeń", fot. Michał KurdupskiMaryla Rodowicz podczas jednego z

W minionym tygodniu - od 30 grudnia ub.r. do 5 stycznia br. - najwięcej widzów zgromadził „Sylwester marzeń z Dwójką”. Trwająca ponad 5 godzin relacja w TVP2 miała średnio 4,92 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 35,30 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce należało do serialu „M jak miłość” z 30 grudnia. Tego dnia śledziło go 4,31 mln widzów (28,75 proc. udziału).
Podium uzupełnia drugi konkurs Turnieju Czterech Skoczni 2019/2020, który odbył się w środę w Garmisch-Partenkirchen. W TVP1 miał on średnio 3,23 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 23,40 proc.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 30 grudnia na antenie tej stacji obejrzało 3,20 mln widzów (22,34 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był „Sylwester marzeń z Dwójką”, który miał 1,47 mln osób, co dało TVP2 29,33 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” (1,29 mln widzów; 23,86 proc. udziału), a podium uzupełniają „Fakty” (1,18 mln; 24,86 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującej TVP2 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 1,67 pkt. proc. do 9,94 proc. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca trzeciego.

Na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,47 proc. (do góry o 0,36 pkt. proc.).

Z miejsca drugiego na ostatnią lokatę podium spadł Polsat. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,33 proc. (spadek o 0,16 pkt. proc.).

Czwarty był TVN (stacja ta miała 7,16 proc. udziału; do góry o 0,40 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 32,63 proc. do 34,90 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział tej stacji zmniejszył się o 0,51 pkt. proc. do 9,55 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 9,23 proc. (do góry o 0,44 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 1,67 pkt. proc. do 8,39 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,26 pkt. proc. do 6,66 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (w dół o 0,10 pkt. proc. do 9,35 proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP2 nowym liderem. „Sylwester marzeń” i „M jak miłość” hitami tygodnia

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
piotrg
TVP rzeczywiście pobiła konkurencję choć wydanie tak przeogromnej sumy na Thomasa Andersa to przesada. całość była dynamiczna po prostu dobre show. w TVN widać górę wzięły biznesowe układy bo line up tworzyli w większości ci sami artyści. widać że ta stacja nie ma pojęcia czym jest sylwestrowy event. Polsat nieco lepiej bo tu już wiedzą czym jest Sylwester. Fatalnie wypadło tu powitanie Nowego roku. Ibisz z banałami, zestresowani włodarze bo jeden życzył już na 2022 rok a cover W.Houston w wykonaniu Szpaka o północy to nieporozumienie.
odpowiedź
User
Ja_2020
TVN robi sylwestra po swojemu i zawsze zbiera te 1,5 mln. Oni po prostu wiedzą, że więcej nie będzie i to im wystarczy. Bez sensu ścigać się z resztą. Obstawiam, że gdyby odpalili nagle przaśny wiejski sylwester jaki jest na Dwójce i Polsacie to taki widz z przyzwyczajenia i tak by nawet na TVN nie zajrzał.
odpowiedź
User
Merlin
Kilka lat temu Wirtualne media w tabelce podsumowania tygodnia podawały top 10 programów TVP 1, TVP 2, TVP3, Polsatu, TVN, TVN7, Pulsu, Pulsu2, TV 4 a teraz zmniejszyły Top 20 stacji ogólnej oglądalności do 15 stacji a Top 10 programów Tvp3, Puls, Puls, TVN7, TV 4 czy innych stacji w ogóle nie podają. Przestaje odwiedzać ten portal, bo z roku na rok poziom jest coraz niższy, począwszy od grafiki, artykułów po tabelki oglądalności.
odpowiedź