TVP1, TVN i Polsat liderami tygodnia. „Rolnik szuka żony” i „Fakty” przed „M jak miłość” w 16-49
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, w 16-49 - TVN, a w 16-59 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu - od 2 do 8 listopada - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,93 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,71 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,87 mln widzów, co przełożyło się na 25,685 proc. udziału.
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 2 listopada na antenie stacji obejrzało 3,36 mln widzów (22,75 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugi pod względem oglądalności dzienników był „Teleexpress” Jedynki, który zgromadził 2,60 mln widzów (emisja 6 listopada; 6. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 7 pozycji uplasowały się „Wiadomości” TVP1 z 2,48 mln oglądających (sobotnie wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,35 mln oglądających (emisja 8 listopada; 9. lokata).
„Rolnik szuka żony” i „Fakty” hitami w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był „Rolnik szuka żony”, który miał 1,30 mln osób, co dało TVP1 22,08 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,29 mln widzów w TVN; 25,38 proc. udziału), a podium uzupełnia serial „M jak miłość” (1,28 mln; 24,15 proc.).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVP1 liderem w 4+
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,25 pkt. proc. do 9,27 proc.
Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,52 proc. (wzrost o 0,17 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVP2, która awansowała z czwartej lokaty. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,70 proc. (do góry o 0,18 pkt. proc.).
Z piątej na czwartą lokatę awansował TVN, którego udział zwiększył się o 0,35 pkt. proc. do 7,72 proc.
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 32,21 proc. do 33,16 proc.
Spadki TVN24, TVP Info i Polsat News
Z trzeciego na piąte miejsce spadł TVN24, którego udział spadł o 1,27 pkt. proc. do 6,48 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (stacja miała 4,80 proc. udziału; - 0,32 pkt. proc.).
Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (2,69 proc.; - 0,34 pkt. proc.). Kanały newsowe w zeszłym tygodniu nadal obszernie relacjonowały pogarszającą się sytuację związaną z COVID-19, a także na bieżąco informowały o protestach (związanych głównie z orzeczeniem TK w sprawie aborcji).
TVN na czele w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,20 pkt. proc. do 9,74 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,50 proc. (do góry o 0,32 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,07 pkt. proc. do 6,38 proc.), a z piątej na czwartą lokatę awansowała Jedynka (+ 0,31 pkt. proc. do 5,47 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,32 proc.; do góry o 0,22 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP1, TVN i Polsat liderami tygodnia. „Rolnik szuka żony” i „Fakty” przed „M jak miłość” w 16-49