Rekordowy tydzień TVP1. Eurowizja Junior 2019 przed „M jak miłość”
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: finał Eurowizji Junior 2019, serial „M jak miłość” i reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji liderem w 4+ była TVP1, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu - od 18 do 24 listopada - najwięcej widzów zgromadził pokazany w niedzielę finał 17. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior. W TVP1 show oglądało średnio 5 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 36,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Dodatkowo w TVP ABC Eurowizję Junior 2019 śledziło średnio 280 tys., a w TVP Polonia było to 99 tys.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugiej pozycji uplasował się poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”, który śledziło średnio 4,56 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 29,63 proc.
Podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,98 mln widzów, co przełożyło się na 29,63 proc. udziału.
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Wiadomości” Jedynki, które 24 listopada na antenie tej stacji obejrzało 3,38 mln widzów (20,82 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,18 mln widzów (emisja 20 listopada; 5. pozycja). Do zestawienia top 20 na 14 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 2,54 mln oglądających (sobotnie wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,43 mln oglądających (poniedziałek; 16. pozycja).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był finał Eurowizji Junior 2019, który miał 1,73 mln osób, co dało TVP2 34,48 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” (1,68 mln widzów; 28,90 proc. udziału), a podium uzupełnia mecz Polska-Słowenia (1,39 mln w TVP1; 25,17 proc.).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVP1 liderem tygodnia
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 2,01 pkt. proc. do 11,71 proc.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,44 proc. (do góry o 0,26 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,55 proc. (spadek o 0,30 pkt. proc.).
Czwarta była TVP2 (stacja ta miała 8,22 proc. udziału; w dół o 0,30 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 35,54 proc. do 37,92 proc.
Grupa komercyjna dla TVN
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji zmniejszył się o 0,18 pkt. proc. do 11,49 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 10 proc. (w dół o 0,06 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Jedynka (+ 2,03 pkt. proc. do 8,11 proc.), która wyprzedziła Dwójkę (+ 0,14 pkt. proc. do 7,22 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (w dół o 0,17 pkt. proc. do 10,37 proc.).
Dołącz do dyskusji: Rekordowy tydzień TVP1. Eurowizja Junior 2019 przed „M jak miłość”
Voice 1,8 mln
Mam Talent jak wypadł z TOP20 tak go nigdzie nie ma od 3 tygodni. Brawo za zniszczenie formatu :)