Wszystkie „srebrne” reklamy KTR (wideo case study)
W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznano 17 srebrnych nagród. Dwie zdobył projekt „Dotknij dźwięku” przygotowany dla Polskiego Radia przez agencję Hypermedia Isobar. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów.
Dotknij dźwięku
„Dotknij dźwięku” to unikalny projekt, który z pomocą innowacyjnej technologii druku 3D pozwolił ludziom doświadczyć w zupełnie nowy sposób najważniejszych dźwięków XX wieku. Słów, które zmieniły historię świata i Polski a także osobiste losy każdego z nas. Integralnym elementem akcji był event Polskiego Radia na Pikniku Naukowym, w czasie którego odbywał się druk trójwymiarowych modeli fal dźwiękowych.
Zgłaszający: Hypermedia Isobar
Klient: Polskie Radio
Produkt: PolskieRadio.pl
Dyrektor kreatywny: Maciej Nowicki
Art director: Krzysztof Jagieło
Copywriter: Jan Cieślar
Nagrody:
Kategoria: Active Advertising, podkategoria: Experiental marketing
Kategoria: Media Interaktywne, podkategoria: Kreatywność w technologii
>>> Wszystkie "złote" reklamy KTR (wideo case study)
1 2
Dołącz do dyskusji: Wszystkie „srebrne” reklamy KTR (wideo case study)