SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie dwutygodniki poradnikowe straciły w 2014 roku

W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Tina”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w 2014 roku wyniosła 321 093 egz. i w porównaniu do 2013 roku spadła o 11,40 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 19,25 proc. do 249 455 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 169 463 egz., po spadku o 17,80 proc.

Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 146 343 egz., po spadku w skali roku o 18,30 proc.

Wirtualnemedia.pl

rok

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

413 088

321 093

321 093

463 487

362 813

362 417

Tina

352 939

249 494

249 455

418 855

308 947

308 931

Pani Domu

245 503

169 554

169 463

275 174

206 269

206 165

Naj

208 317

146 382

146 343

265 017

179 124

179 120

W grudniu 2014 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do grudnia 2013 roku zmniejszył się o 13,74 proc. do 285 268 egz.

Drugie miejsce należało do „Tiny” (246 444 egz.; spadek o 30,95 proc. - największy w rankingu), a trzecie - do dwutygodnika „Naj” (158 216 egz.; wzrost o 10,73 proc. - jedyny w zestawieniu), który rok wcześniej był czwarty.

Wirtualnemedia.pl

grudzień

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

374 447

285 268

285 268

398 980

330 700

330 700

Tina

358 964

246 944

246 444

479 926

356 915

356 915

Naj

231 528

158 549

158 216

210 941

142 886

142 886

Pani Domu

216 518

141 890

141 799

246 901

163 734

163 643


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe straciły w 2014 roku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
generalnie
Generalnie to w kwestii wydawniczej Bauer może Ediemu jedynie buty czyścić. Nie umieją robić ani poradników, ani people (tych to juz kompletnie nie ogarniają).
0 0
odpowiedź
User
Marta
Kompletne bzdury piszesz . Edipresse jest beznadziejny i na dodatek winduje ceny bez potrzeby . Wystarczy spojrzeć na ostatnie wydania poradników świąteczne . Wspaniałe Świat kobiety i Kobieta i życie . Mnóstwo czytania . Tina z okładką na której jest p. Małgosia Ostrowska Królikowska . Wydania świąteczne arcyciekawe i za zwykłą cenę . A edipresse pojechał na maksa . Szczególnie z Przyjaciółką i Panią domu . Cena 1,99 ! A w wydaniach nic ciekawego .
0 0
odpowiedź