Wiosenna metamorfoza 'Mojego Gotowania'
Majowe wydanie miesięcznika "Moje Gotowanie" ukazało się w zmienionej postaci. Wydaniu numeru owarzyszy kampania promocyjna.
Zmiany w szacie graficznej obejmą: okładkę (nowa kompozycja, nowe logo i fonty, więcej zdjęć i tematów); wnętrze magazynu (więcej zdjęć i materiałów redakcyjnych); nawigację: nowy i łatwiejszy sposób poruszania się po piśmie.
W majowym wydaniu "Mojego Gotowania" czytelnicy znajdą więcej przepisów i praktycznych porad. Pojawią się nowe rubryki, m.in.: Gotowanie za grosik, Dziś na obiad, jutro na kolację, Kuchnia regionalna, Płynne zakończenie. W rubryce To lubię znane osoby opowiedzą o kulinariach w swoim domu, o tym co lubią jeść i gotować. Z kolei w rubryce Ze mną polubisz gotowanie będą publikowane sprawdzone porady oraz przepisy proponowane przez redakcję.
Wydaniu majowego numeru będzie towarzyszyła kampania promocyjna, która rozpocznie się 13 kwietnia br. Wsparcie obejmie TV (TVN, TVN Siedem, TVN Style, TVP1, TVP2, Polsat, TV4, oraz kanały AtMedia), magazyny G+J oraz serwis www.mojegotowanie.pl. Hasło przewodnie kampanii to: "Moje Gotowanie" - magazyn pełen pyszności". Za kreację odpowiada dział marketingu G+J, media zakupił dom mediowy Starcom.
Średnia sprzedaż miesięcznika "Moje Gotowanie" w 2008 r. wyniosła 40.886 tys. egz.*
* Źródło: ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, styczeń - grudzień 2008
Dołącz do dyskusji: Wiosenna metamorfoza 'Mojego Gotowania'