Wielka piłka w reklamie Superbet na Euro 2024
Superbet startuje z kampanią marketingową tuż przed mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Zrealizowana razem z agencją Molecular reklama pokazuje świat na chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. To pierwsza tak duża kampania zrealizowana lokalnie przez bukmachera.
- Nasza nowa kampania pokazuje świat na chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. To moment, w którym wszyscy zamierają, patrząc w niebo, aby już za chwilę skupić wzrok na niemieckich boiskach i walce biało-czerwonych o sukces. To będzie najważniejsze wydarzenie sportowe roku – podkreśla Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet.
Borek, Peszko, Dudek w reklamie Superbet
W trzydziestosekundowym spocie występują: Mateusz Borek, Sławomir Peszka i Jerzy Dudek, a także piłkarze Lecha Poznań i Górnika Zabrze, w tym Lukas Podolski. Na gościnnych występach możemy zobaczyć też bawarską rodzinę wraz z ogrodowym krasnalem.
- Choć ten spot powstał głównie z myślą o fanach piłki nożnej, powinien spodobać się również fanom reklamy. Takie projekty to czysta przyjemność – dodaje Bartek Klimaszewski, dyrektor kreatywny Molecular.
Razem ze spotem 30”, kampania będzie składała się z dodatkowych materiałów 15”, poświęconych dwóm produktom bukmacherskim. Pierwszy to Superprzewaga, autorskie rozwiązanie Superbet, dzięki któremu kupony są rozliczane na korzyść graczy już przy dwubramkowym prowadzeniu wybranej drużyny, niezależnie od końcowego rezultatu. Kampania obejmuję telewizję, digital, social media i nośniki DOOH, a trwać będzie do końca lipca.
Zobacz: Mariusz Czerkawski ambasadorem Superbet
- Do marketingu zawsze staramy się podchodzić kreatywnie i nieszablonowo, stąd taki kierunek działań wokół mistrzostw Europy. Udało nam się zaangażować do tej kampanii szerokie grono naszych ambasadorów, a także sponsorowanych klubów z Ekstraklasy. Jesteśmy przekonani, że ten pełen smaczków i humoru spot znów wyróżni się wśród innych i skutecznie zapadnie w pamięci kibiców, wpisując się przy tym w koncept GO SUPER, motyw przewodni naszych działań marketingowych jako Grupy od lat – mówi Bartosz Malaka, head of marketing – sponsoring & partnerships w Superbet Polska.
Za pomysł i produkcję kampanii odpowiada warszawska agencja Molecular Creative (dawniej BBDO WWA) współpracująca z marką Superbet od 2022 roku. Koncept kreatywny powstał wspólnie z Katarzyną Gawlik i Bartoszem Malaką. Filmy w reżyserii Michała Korzeckiego zrealizowały Papaya Films, Lunapark i Efektura. Zakupem mediów zajmuje się OMD wspólnie z zespołem inhouse Superbet.
Dołącz do dyskusji: Wielka piłka w reklamie Superbet na Euro 2024