SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Widzew Łódź reklamuje karnety na wiosnę (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierając sprzedaż karnetów Widzewa Łódź na wiosenną rundę rozgrywek piłkarskich. Akcję przygotował dział marketingu klubu wspólnie z firmami Muddy Hill Productions, BlueArena i Practum Consulting.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa karnetów na wiosenne mecze Widzewa Łódź podkreśla emocje, jakie można przeżyć podczas tych spotkań. – Tradycyjnie już oferujemy zniżki na karnety i bilety dla kobiet, dzieci oraz osób starszych, natomiast pozostali kibice mogą korzystać z rabatów w ramach programów lojalnościowych, w tym zniżek za kontynuację czy też możliwości kupienia karnetu za symboliczną złotówkę w promocji „Jest nas coraz więcej” – opisuje Marcin Animucki, prezes klubu.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TV Toya i TVP3 Łódź), Radio Eska, internet (WP.pl, witryny lokalne, kibicowskie strony Widzewa, serwis Widzew.pl), outdoor (telebimy w Łodzi) oraz 4 łódzkie lokale Sphinx i Wook (działania oparte na komunikacji bluetooth).


 

Kreację kampanii przygotował dom mediowy Muddy Hill Productions, za realizację działań odpowiada dział marketingu Widzewa Łódź, system do emisji bluetooth udostępnia firma BlueArena, a działania public relations prowadzi agencja Practum Consulting. Akcja potrwa do końca marca.

Dołącz do dyskusji: Widzew Łódź reklamuje karnety na wiosnę (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl