Wideo online na małych ekranach
43 procent dorosłych Amerykanów pobiera cyfrowa media z internetu, w tym programy telewizyjne i filmy pełnometrażowe. Ponad połowa z nich ogląda tego typu treści na komputerowych monitorach.
Z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Harris Interactive na zlecenie firmy Macrovision wynika, że nie ma wielkiego zapotrzebowania na oglądanie pobieranych treści na ekranach telewizorów.
Zaledwie 5 procent respondentów ściągających cyfrowe media z sieci ogląda je za pośrednictwem telewizora, odtwarzacza DVD lub DVR - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
Z kolei chęć oglądania tego typu treści na większym ekranie wyraża tylko 10 procent badanych, wobec 90 procent, którym wystarcza i których zadowala oglądanie ich za pośrednictwem komputera.
O ile mogłoby się wydawać, że ekran telewizora jest najlepszym wyborem do oglądania pobieranych treści, to w praktyce sami ich dostawcy często to uniemożliwiają poprzez ograniczanie możliwości odbioru np. tylko do komputera bądź telewizora podłączonego do komputera, co dla wielu użytkowników jest niewygodne.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Wideo online na małych ekranach