Wedel stawia na gaming marketing, szersza współpraca z Zenith
Na mocy rozstrzygniętego przetargu, producent słodyczy E.Wedel rozszerzył współpracę z agencją mediową Zenith (Publicis Media) w zakresie gaming marketingu. Kontrakt realizowany będzie w kooperacji z wewnętrzną komórką Publicis Groupe o nazwie Game Lab, specjalizującą się w planowaniu działań marketingowych klientów w gamingu.
- Widzimy potencjał dla naszej marki w gamingu, dlatego rozwijaliśmy platformę Wedel Up! którą powołaliśmy do życia w 2018 roku, uczestnicząc w jednym z największych międzynarodowych eventów – Intel Extreme Masters w Katowicach. Liczymy na to, że Zenith skutecznie pomoże nam rozwijać nasze działania gamingowe, uwzględniając wyzwania związane z komunikacją w tym zakresie oraz całościową strategię komunikacji marki - mówi Dominika Igielińska, junior branded content manager E.Wedel.
E.Wedel w ramach działań z zakresu gamingu był obecny ze swoją strefą na Intel Extreme Masters w Katowicach czy Poznań Games Arena. Ponadto, był partnerem cyklu turnieju Friendly Fire oraz TeamFight Tactics CUP.
- Gaming pojawił się w polu zainteresowania wielu marek szukających drogi do innowacyjnych rozwiązań i budowania pozytywnych doświadczeń z konsumentami. Game Lab, bazując na danych, badaniach i szerokich kompetencjach strategicznych agencji mediowej Zenith wspiera klientów w tych działaniach - komentuje Olga Stalewska, gaming strategy lead w Game Lab, Publicis Groupe.
Game Lab powstał w sierpniu 2019 roku.
Dołącz do dyskusji: Wedel stawia na gaming marketing, szersza współpraca z Zenith