WebTalk zajmie się dla Przewozów Regionalnych w social media
Agencja interaktywna WebTalk wygrała przetarg na obsługę w mediach społecznościowych spółki Przewozy Regionalne - przewoźnika kolejowego, który jako pierwszy w Polsce zaczął wykorzystywać social media do kontaktu z klientami.
Od początku sierpnia profile mediów społecznościowych Przewozy Regionalne obsługuje zespół agencji interaktywnej WebTalk, która wygrała przetarg rozpisany przez spółkę. Liczby i nazw pozostałych jego uczestników nie ujawniono.
Warszawska agencja odpowiada za opracowanie strategii i kompleksową obsługę profilów na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube firmy.
- Jesteśmy pierwszym przewoźnikiem kolejowym, który wykorzystuje media społecznościowe do kontaktu z klientami i innymi osobami zainteresowanymi działalnością firmy. Fanpage Przewozów Regionalnych działa prawie od 6 lat - opisuje Mikołaj Turowski, dyrektor biura zarządu i rzecznik prasowy spółki. - Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją WebTalk za względu na jej duże doświadczenie. Braliśmy pod uwagę zarówno indywidualne podejście do naszych potrzeb, jak i kreatywność widoczną w działaniach agencji w czasie współpracy z innymi firmami - dodaje Turowski.
WebTalk będzie także tworzyć materiały graficzne na stronę internetową Przewozów oraz prowadzić kampanie marketingowe za pośrednictwem mediów społecznościowych. Ze strony agencji za obsługę klienta odpowiada zespół kierowany przez account managera Urszulę Piętkę i account executive Karolinę Muszyńską. Umowa podpisana została na okres 12 miesięcy.
Dołącz do dyskusji: WebTalk zajmie się dla Przewozów Regionalnych w social media