"We love logistics" - nowa odsłona kampanii UPS
W telewizji i internecie ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej UPS prowadzonej pod hasłem "We love logistics".
Druga odsłona kampanii, podobnie jak pierwsza edycja z jesieni 2011 roku (więcej na ten temat), opiera się na przekazie pasji do logistyki, podkreślając rolę UPS jako eksperta i pioniera w tej dziedzinie. Akcja jest kierowana głównie do kadry decyzyjnej, managerów, dyrektorów oraz właścicieli małych i średnich firm.
W ramach kampanii przygotowano 30-sekundowe spoty telewizyjne (emisja w stacjach biznesowych i po wieczornych programach informacyjnych) oraz bannery internetowe (portale ogólnoinformacyjne). W akcji ponownie wykorzystywana jest piosenka „To Logistyka”, którą w polskiej wersji wykonuje Ania Wiśniewska. Kampania telewizyjna potrwa do 18 czerwca br., a internetowa tydzień dłużej. UPS ma w planach kolejną edycję akcji w drugiej połowie tego roku.
Globalną odsłonę kampanii "We love logistics" przygotowała agencja Ogilvy&Mather Worldwide.
Dołącz do dyskusji: "We love logistics" - nowa odsłona kampanii UPS