Wasz Sklep Spar wprowadził na rynek markę własną
Wasz Sklep Spar (Sprar Group) wprowadza do sprzedaży markę własną, we współpracy z partnerami Omni Global Sourcing Solutions Inc. oraz Daymon Worldwide Inc. Pierwsze produkty marki Spar są już dostępne w sklepach w Polsce.
Jak wyjaśnia Tomasz Syller, dyrektor zarządzający i członek zarządu Wasz Sklep Spar, rozszerzenie asortymentu o produkty marki własnej to kolejny etap integracji z siecią Piotr i Paweł - Spar Group.
- Projekt marki własnej to ważny element naszego planu strategicznego. Intensywnie pracujemy nad jej rozwojem z naszymi partnerami - Omni Global Sourcing Solutions Inc. i Daymon Worldwide Inc. Chcemy oferować produkty najwyższej jakości - dbamy o to, by ich dobór odpowiadał na wszystkie potrzeby naszych klientów. Nasi partnerzy w tym projekcie są globalnymi firmami zajmującymi się brandingiem i pozyskiwaniem produktów, obecni w ponad 50 krajach. Wierzymy, że ta współpraca i projekt marki własnej SPAR przyniesie duże korzyści naszym partnerom detalicznym - jest to nowy, bardzo obiecujący rozdział rozwoju Wasz Sklep Spar w Polsce - mówi Tomasz Syller.
Do sprzedaży trafiło już ponad 100 produktów marki własnej Spar z kilkunastu kategorii. Na liście są alkohole, chemia, kosmetyki, dania, ryby, kawy, herbaty, napoje, przekąski, przetwory, artykuły przemysłowe, słodycze, desery oraz przekąski śniadaniowe.
Grupa Piotr i Paweł w trakcie restrukturyzacji
W ramach postępowania sanacyjnego spółki z Grupy Piotr i Paweł uregulowały zaległości wobec wierzycieli. Teraz czekają na zatwierdzenie złożonych spisów wierzytelności, co umożliwi złożenie propozycji układowych.
Grupa Piotr i Paweł związku z zaangażowaniem Spar Group zawarła porozumienia z bankami, które są największymi wierzycielami.
Spar Group, który jest wyłącznym operatorem licencji Spar w Polsce, w październiku br. sfinalizował umowę przeniesienia własności udziałów spółki Grupa Piotr i Paweł. Oznacza to, że zrealizowano założenia planu inwestycyjnego i wykonano decyzję UOKiK w sprawie koncentracji sieci. Sklepy Piotr i Paweł będą systematycznie zmieniać logo na Spar i dostosowywać się do standardów międzynarodowego holdingu.
Obecne sklepy Piotr i Paweł stopniowo będą zmieniać logo na SPAR, tak by sieć do końca 2020 roku liczyła ponad 150 placówek. Pod koniec listopada otwarto w Warszawie hipermarket pod szyldem Eurospar, który zastąpił zamknięty sklep Piotr i Paweł.
Dołącz do dyskusji: Wasz Sklep Spar wprowadził na rynek markę własną