Warc obniża prognozę dla globalnego rynku reklamy
W bieżącym roku globalne nakłady na reklamę zwiększą się o 3,2 proc. wobec roku 2010.
Taką prognozę przedstawiła organizacja Warc w swoim najnowszym raporcie, który obejmuje dwanaście państw (Australia, Brazylia, Kanada, Chiny, Francja, Niemcy, Indie, Włochy, Japonia, Rosja, Wielka Brytania, USA) i siedem rodzajów mediów (prasa codzienna, czasopisma, telewizja, radio, kino, out of home, internet). Jeszcze W marcu przewidywała ona, że rynek zanotuje wzrost o 4,6 proc.
W tym roku wydatki reklamowe mają rosnąć najszybciej w krajach rozwijających się - Rosji (o 19,5 proc.), Indiach (o 15,5 proc.) i Chinach (o 12,2 proc.).
Z kolei w roku 2012, dzięki takim wydarzeniom jak igrzyska olimpijskie w Londynie, globalne nakłady na reklamę mają według Warc zwiększyć się o 5,7 proc.
Dołącz do dyskusji: Warc obniża prognozę dla globalnego rynku reklamy