Wakacje 2008: zyskało Audytorium 17 i RMF Maxxx, w dół Eska i ZłotePrzeboje
Radio Track: Radio Eska utrzymało pozycję lidera słuchalności wśródsieci radiowych, mimo mniejszego udziału w rynku - największywzrost zanotowało RMF Maxxx, tracą Złote Przeboje i VOX FM.Szczegółowe dane w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie czerwiec - sierpień 2008 r. liderem wśród sieciradiowych było Radio Eska (33 stacje, Zjednoczone PrzedsiębiorstwaRozrywkowe SA) - wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRCMillward Brown Company, przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem rok temu Radio Eskazanotowało spadek udziału w rynku o 0,3 punktu proc. do poziomu 8,3proc.
Na drugim miejscu uplasowało się Audytorium 17 (17 rozgłośniregionalnych radia publicznego) z udziałem 5,3 proc, którezanotowało wzrost o 0,6 punktu proc. Na trzecim miejscu znalazłysię Złote Przeboje (3,1 proc. - spadek o 0,2 punktu proc.), a naczwartym RMF Maxxx (największy wzrost w badanym okresie - o 0,6punktu proc.).
Czerwiec : sierpień 2008 | Czerwiec : sierpień 2007 | |
ESKA [33] | 8,3% | 8,6% |
Audytorium 17 [17] | 5,3% | 4,7% |
ZŁOTE PRZEBOJE [18] | 3,1% | 3,3% |
RMF MAXXX [11] | 2,1% | 1,5% |
VOX FM [10] | 0,8% | 0,9% |
Antyradio [3] | 0,7% | 0,7% |
Plus [12] | 0,6% | 0,5% |
ROXY [6] | 0,2% | 0,3% |
Poniżej przedstawiamy dane z ostatnich miesięcy.
Czerwiec: sierpień 2008 | Marzec: maj 2008 | Grudzień 2007: luty 2008 | Wrzesień: listopad 2007 | |
ESKA [33] | 8,3% | 8,5% | 8,6% | 8,2% |
Audytorium 17 [17] | 5,3% | 4,7% | 5,0% | 5,2% |
ZŁOTE PRZEBOJE [18] | 3,1% | 3,6% | 3,0% | 3,0% |
RMF MAXXX [11] | 2,1% | 2,5% | 1,7% | 1,9% |
VOX FM [10] | 0,8% | 0,5% | 0,7% | 0,8% |
Antyradio [3] | 0,7% | 0,5% | 0,6% | 0,7% |
Plus [12] | 0,6% | 0,6% | 0,5% | 0,6% |
ROXY [6] | 0,2% | 0,3% | 0,3% | 0,3% |
Fale:
czerwiec 2008 : sierpień 2008 (wielkość: 23 052)
marzec 2008 : maj 2008 (wielkość: 22 747)
grudzień 2007 : luty 2008 (wielkość: 23 067)
wrzesień 2007 : listopad 2007 (wielkość: 23 193)
czerwiec 2007 : sierpień 2007 (wielkość: 23 022)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 151 756 (726 492 przypadków, 100,0% całejpróby)
Dołącz do dyskusji: Wakacje 2008: zyskało Audytorium 17 i RMF Maxxx, w dół Eska i ZłotePrzeboje