W zabytkowym tramwaju można się napić kawy Tchibo
Ruszyła kampania nowego wariantu kawy Tchibo - For Black ’N White. Na ulicach Warszawy pojawił się zabytkowy tramwaj zaaranżowany na kameralną kawiarnię, w którym każdy może napić się kawy Tchibo. Akcję realizują agencje Initiative, Mediabrands Studios i Business Consulting Media Miejskie.
Jest to kolejna nietypowa akcja w ramach działań promocyjnych. W poprzedniej odsłonie kampanii w sześciu miastach Polski pojawiły się artystyczne murale, obrazujące ulubione „momenty kawowe” fanów marki na Facebooku.
Tramwaj Black&White rozpoczął kursowanie 1 października i do końca miesiąca będzie można do niego zajrzeć i spróbować nowej kawy z portfolio Tchibo.
Mobilna kawiarnia Tchibo For Black ’N White kursuje w dni powszednie między 7 a 15, a w weekendy od 11 do 19. W tygodniu jeździ na trasie Wyścigi - Puławska - pl. Zbawiciela - Marszałkowska - Andersa - Marymont Potok. W weekendy natomiast - wyruszy z Placu Narutowicza, przez Grójecką, Pl. Zawiszy, Al. Jerozolimskie, Most Poniatowskiego, Al. Waszyngtona i skończy kurs na Rondzie Wiatraczna.
Akcja jest częścią kampanii prowadzonej we współpracy z domem mediowym Initiative i Mediabrands Studios - agencją odpowiedzialną za przygotowanie niestandardowych akcji, jak murale oraz tramwaj Black&White. Wykonanie projektu zostało powierzone agencji Business Consulting Media Miejskie.
Dołącz do dyskusji: W zabytkowym tramwaju można się napić kawy Tchibo