SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Volvo wybiera agencję interaktywną do obsługi w Europie

Koncern motoryzacyjny Volvo szuka agencji interaktywnej do obsługi marki w Europie. Obecnie pracują dla niego szwedzkie firmy R/GA Stockholm i DigitasLBi.

XC90XC90

R/GA Stockholm pracuje regularnie dla Volvo od stycznia ub.r., a w 2013 roku opracowała dla niego długoterminową strategię. Natomiast w sierpniu ub.r. R/GA przygotowała dla firmy nową korporacyjną i produktową stronę internetową. Z kolei agencja DigitasLBi nadzoruje wszystkie działania z zakresu digital CRM

Obsługą Volvo Auto Polska w internecie zajmują się agencje Faster&Better (Grupa OS3) i Grey Worldwide Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Volvo wybiera agencję interaktywną do obsługi w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl