Volvo Masters Amateur Polish Edition
26 maja rusza trzecia edycja turniejów Volvo Masters Amateur Polish Edition, jedna z największych rozgrywek golfowych dla amatorów na świecie.
W ramach Volvo Masters Amateur odbędą się następujące turnieje:
I turniej eliminacyjny - Rosa Golf Club w Częstochowie – 26 maja 2007 r.
II turniej eliminacyjny - Postołowo Golf Club – 23 czerwca 2007 r.
Turniej finałowy - First Warsaw G&CC w Rajszewie – 28-30 września 2007 r.
W tym roku przygotowana została kampania projektu akcentująca jego kluczowe wartości. Kampania prowadzona będzie w Internecie (vortale finansowe i biznesowe) i prasie finansowej. Jej ideą strategiczną jest skierowanie konsumentów na interaktywną stronę projektu – http://www.volvomasters.pl/, na której zamieszczone zostały fragmenty golfowego filmu szkoleniowego. Oprócz tego odwiedzający znajdą tam materiały dotyczące historii golfa i sportowej etykiety, ciekawostki i najświeższe informacje dotyczące turnieju Volvo Masters.
Partnerami projektu są agencja Adliner, odpowiedzialna za organizację. EURO RSCG Sensors odpowiada za działania public relations wokół projektu. Kreację przygotowała agencją Brainshop U-Boot, kreacją internetową zajęła się agencja K2 Internet.
Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy MindShare.
Dołącz do dyskusji: Volvo Masters Amateur Polish Edition