Vobis reklamuje się jako „Pierwszy w klasie”
W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa sieci sprzedaży Vobis. Akcję pod hasłem „Pierwszy w klasie” przygotowały agencja reklamowa Nekk i dom mediowy ClickAd.
Rozpoczęta w połowie sierpnia kampania reklamowa sklepów Vobis pokazuje, że sprzęt komputerowy i multimedialny jest w nich oferowany w najlepszym stosunku wartości do ceny. Przekaz pod hasłem „Vobis: Pierwszy w klasie” nawiązuje po zbliżającego się początku roku szkolnego, sugerując, że potrzeba posiadania nowych urządzeń jest równie silna jak uczniowski obowiązek otrzymywania najlepszych ocen. Poszczególne przekazy w kampanii reklamują określone produkty dostępne w sieci Vobis.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, kina, radio, internet, outdoor (prawie 2 tys. billboardów, siatki w największych miastach) oraz BTL (gazetki, inserty). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca września – przygotowała agencja reklamowa Nekk, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ClickAd.
Dołącz do dyskusji: Vobis reklamuje się jako „Pierwszy w klasie”