Awaria w Virgin Mobile Polska: większość klientów ma problemy z połączeniami i internetem
Użytkownicy sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile Polska w czwartek od rana mają problemy z korzystaniem z usług głosowych i dostępu do internetu. - W nocy miała miejsce awaria systemów. W związku z tym niedostępne są nasze usługi. Jesteśmy w trakcie ich przywracania, co może potrwać dłuższą chwilę - informuje telekom.
- Mamy obecnie przejściowe problemy z działaniem sieci, które wystąpiły w godzinach nocnych. Robimy wszystko, by jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie usług. Na chwilę obecną nie znamy jeszcze dokładnego czasu usunięcia usterki - poinformowano w czwartek rano na fanapege’u facebookowym Virgin Mobile Polska.
Szefowa firmy Grażyna Piotrowska-Oliwa przekazała portalowi „Rzeczpospolitej”, że usterki dotyczą użytkowników sieci, których dane przeniesiono na własną platformę billingową (ten proces objął 80 proc. klientów telekomu). Zapowiedziała, że awaria zostanie usunięcie w ciągu dnia, a poszkodowani użytkownicy w ramach rekompensaty dostaną darmowe pakiety.
Virgin Mobile Polska ma ok. 420 tys. klientów. Firma nie posiada własnej sieci infrastrukturalnej, korzysta z sieci Play.
W 2017 roku Virgin Mobile Polska zanotował wzrost wpływów ze sprzedaży do 97,51 mln zł oraz 21,8 mln zł zysku netto (w 2016 roku miał 30,99 mln zł straty). Na koniec 2017 roku firma miała 83 mln zł pożyczek od Virgin Mobile CEE.
W styczniu ub.r. operator sieci Play podpisał porozumienie, w ramach którego w 2020 roku może przejąć Virgin Mobile Polska.
Dołącz do dyskusji: Awaria w Virgin Mobile Polska: większość klientów ma problemy z połączeniami i internetem
Oby Ciebie tak potraktowali Twoi klienci.