Vectra zmienia regulamin i podwyższa ceny
Sieć kablowa Vectra od września br. wprowadzi nowe regulaminy usługi. Jednocześnie podwyższona zostanie cena niektórych pakietów, w tym Canal+.
- Główny cel zmian, jakich dokonaliśmy w treści regulaminów, to uporządkowanie i przejrzystość. Chcieliśmy, aby dokumenty abonenckie Vectry stały się czytelniejsze - mówi nam Krzysztof Stefaniak, rzecznik prasowy Vectry. Zmiany dotyczą części głównej umowy, regulaminu i warunków świadczenia usług, a także cennika.
- Vectra nie planuje zmian cen usług podstawowych, w związku z tym od września nie zmienią się ani ceny “ważnych” pakietów, ani pozostałych. Dokonaliśmy jedynie korekty wysokości opłat za niektóre oferty związane z Canal+ lub takie, które ze względów „historycznych” (przejęcia mniejszych sieci) miały ceny niższe od średnich cen Vectry za identyczne usługi - wyjaśnia nam Stefaniak.
Podwyżka ceny za pakiet Canal+ oferowany do kwietnia br. wyniosła ponad 5 zł. Została wprowadzona w związku z tym, że pakiet ten został poszerzony o nowe stacje pod marką Canal+. Od kwietnia br. sieć oferuje bowiem trzy nowe pakiety Canal+: Silver, Gold i Platinum (dowiedz się więcej).
Zmiany obecnych klientów obejmą od 1 września br., ale już od 15 lipca są nimi objęte nowe osoby zawierające umowy z operatorem. Jeśli dotychczasowi klienci nie akceptują zmian, mogą bezkarnie rozwiązać umowę z siecią do końca sierpnia br.
Mimo tych licznych zmian od 1 września br. do oferty Vectry nie trafią nowe kanały. Krzysztof Stefaniak zapewnia jednak, że jeszcze w tym roku oferta operatora zostanie poszerzona.
Sieć kablowa Vectra na koniec kwietnia br. miała łącznie 860 tys. abonentów (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Vectra zmienia regulamin i podwyższa ceny