Użytkownicy serwisów społecznościowych zmęczeni spamem
Prawie 1/3 użytkowników serwisów społecznościowych nie lubi powtarzających się próśb o dołączenie do różnych grup czy też pobieranie aplikacji.
Z badania przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii przez organizację Internet Advertising Bureau (IAB) wynika, że 31 procent użytkowników portali takich jak Facebook, MySpace czy Bebo, ma dość rozsyłanego na nich spamu.
Tylko 5 procent respondentów stwierdziło, że dołączyło do profilu w serwisie społecznościowym stworzonym lub sponsorowanym przez jakąś markę. Jednocześnie 28 procent badanych przyznało, że chętnie dołączyłoby do jakiejś grupy, gdyby w zamian otrzymało różnego rodzaju darmowe treści.
Okazało się także, że 12 procentom użytkowników społecznościowych portali nie podoba się, że inne osoby mogą monitorować ich aktywność na tego typu stronach.
Z badania IAB wynika również, że własny profil w serwisie społecznościowym ma 58 procent brytyjskich internautów. Z kolei 53 procent osób z tej grupy ma profil w jednym, 33 procent w dwóch, a 14 procent w co najmniej trzech takich portalach.
źródło: guardian.co.uk
Dołącz do dyskusji: Użytkownicy serwisów społecznościowych zmęczeni spamem