SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Użytkownicy komórek nie lubią reklam, ale na nie odpowiadają

Większość użytkowników telefonów komórkowych jest niechętna wobec reklam przesyłanych za pomocą wiadomości tekstowych lub w inny sposób na ich urządzenia.

Jednocześnie jednak prawie 1/4 osób, która otrzymała tego typu reklamy przyznaje, że przynajmniej raz na nie odpowiedziała - informuje serwis NYTimes.com, powołując się na badanie organizacji Direct Marketing Association (DMA).

"To jeden z najgorętszych dostępnych obecnie kanałów marketingowych" - mówi o tego typu reklamach Edward Manzitti, wiceprezes ds. badań w DMA. Jego zdaniem niechęć do nich wynika z faktu, że odbiorcom często każe się płacić za reklamy w wiadomościach tekstowych przesyłane na ich komórki.

"Gdyby dostawcy zaproponowali marketerom inny rodzaj cennika, w którym to zamiast konsumenta koszty ponosi reklamodawca, mielibyśmy też inny rodzaj podejścia odbiorców" - dodał Manzitti.

źródło: NYTimes.com

Dołącz do dyskusji: Użytkownicy komórek nie lubią reklam, ale na nie odpowiadają

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl