UPC zmienia ofertę i wprowadza telewizję cyfrową
UPC Polska planuje w maju wprowadzić telewizję cyfrową. Zaoferujedekodery z HD i PVR (Personal Video Recorder), a także dekoderytylko nagrywarką. Już teraz zmienia logo i ofertę oraz rusza zwielką kampanią reklamową.
UPC Polska dostawca telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępudo internetu oraz usług telefonicznych wprowadza nowe logo. Zmianomtowarzyszy hasło "Dla wszystkich. To proste". Na II kwartał tegoroku zapowiedziano uruchomienie telewizji cyfrowej.
- Przeprowadziliśmy badania i okazało się, że wiele nowych osóbchce skorzystać z nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, alebarierą jest obawa przed technologią i niezrozumiałym technicznymżargonem - powiedział wczoraj Simon Boyd, Prezes Zarządu UPCPolska.
Nowa marka i tożsamość jako pierwsze zostały wprowadzone nanajwiększym rynku UPC w Holandii. Teraz są wprowadzane wpozostałych krajach europejskich, w których UPC działa.
- Logo symbolizuje otwierający się pączek kwiatu, co podkreślanasz rozwój w ostatnich latach - dodaje Jarosław Pijanowski, szefmarketingu i sprzedaży UPC Polska.
Wprowadzaniu marki towarzyszy kampania reklamowa, którawystartowała wczoraj i potrwa przez miesiąc. W pierwszej faziekampania obecna będzie w telewizji i internecie, a następniewłączony zostanie outdoor.
W ramach rebrandingu UPC Polska nastąpiły zmiany w pakietachtelewizyjnym, internetowym i telefonicznym. Pijanowskizapowiedział, że to dopiero początek zmian. - Kolejnym etapembędzie wprowadzenie telewizji cyfrowej. Jako datę startu zakładamymaj 2008 roku.
W pakiecie zaoferowane zostaną dodatkowe kanały, których terazjest około 60. Przewidziano kanały premium. Od razu będzie teżtelewizja wysokiej rozdzielczości HD, wideo na żądanie VOD,przewodnik po programach EPG oraz wideorekorder PVR. Usługadostępna będzie najpierw w Warszawie, a docelowo we wszystkichmiastach nadawania.
- Emisja poza Warszawą uzależniona jest od powodzenia projektu wstolicy - powiedział Pijanowski.
- Jestem pewny, że będą kolejne miasta jeszcze przed końcem tegoroku - dodał prezes UPC Polska Simon Boyd.
Wczoraj dowiedzieliśmy się, że UPC oferuje trzy nowe pakietyinternetowe: Internet Sprint o prędkości 2 Mb/s za 69 zł, InternetTurbo o prędkości 4 Mb/s za 89 zł oraz Internet Ultra o prędkości20 Mb/s. Ten ostatni jest obecnie najszybszą w Polsce ofertą dlaklientów indywidualnych, a jego cena wynosi 249 zł.
W tej chwili UPC ma 300 tys. klientów szerokopasmowego dostępudo internetu i jest drugim po Telekomunikacji Polskiej dostawcą narynku. W ciągu roku firma pozyskała blisko 100 tys. nowychabonentów.
- To efekt naszych ciągłych inwestycji w rozbudowę sieci, któresięgnęły ostatnio kilku milionów złotych - mówi Simon Boyd.
Konsekwencją zmiany jest likwidacja marki chello, uproszczenienazw usług internetowych UPC oraz zmiana adresu strony www.chello.pl na www.upclive.pl. Zmieni się równieżdomena adresów e-mailowych klientów z @chello.pl na@upcpoczta.pl.
Operator uruchamiając ofertę UPC Biuro (dla osób prowadzącychfirmy w domu) i UPC Biznes (dla małych firm), obejmująceszerokopasmowy dostęp do internetu oraz 2 linie telefoniczneniezależnie od wybranego pakietu, wchodzi w nowy sobie sektorB2B.
UPC ma 110 tys. abonentów usługi telefonicznej. Aby pozyskaćnowych oferuje taryfę ryczałtową (Superprosta), która pozwala wramach stałego abonamentu dzwonić bez ograniczeń na wszystkienumery stacjonarne.
W zasięgu sieci UPC Polska znajduje się ponad 1,9 milionagospodarstw domowych w największych aglomeracjach miejskich:Warszawie, Trójmieście, Bydgoszczy, Wrocławiu, Katowicach,Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Opolu i Kielcach i wielu mniejszychmiastach.
UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizjikablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu i usługtelefonicznych. Firma jest częścią Liberty Global, Inc.,międzynarodowego operatora telewizji kablowej, który oferujezaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do internetu 16milionom klientów w 17 krajach, głównie w Europie, ponadto wJaponii, Chile i Australii.
Dołącz do dyskusji: UPC zmienia ofertę i wprowadza telewizję cyfrową