SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła ogólnopolska kampania UPC promująca usługi komórkowe

Operator UPC Polska wystartował z nową kampanią reklamową z udziałem swojego brand hero - UPCeusza. To pierwsza kampania operatora, skupiona w pełni wokół promocji oferty usług komórkowych.

Kluczowym celem kampanii, przygotowanej przez UPC Polska jest zwiększenie świadomości usług komórkowych w ofercie operatora. Głównym bohaterem kampanii jest brand hero - UPCeusz. Tym razem widzowie zobaczą go podczas rodzinnej zabawy w kalambury i po raz pierwszy będą mieli także okazję usłyszeć jego głos.

 

W ramach kampanii operator promuje ofertę „W pakiecie taniej”, w której nowi klienci zyskują możliwość uzupełnienia wybranego pakietu telewizji cyfrowej i internetu światłowodowego o usługi komórkowe za 20 złotych. Taki pakiet można mieć już za 69,99 zł miesięcznie. Do tego operator   proponuje szeroki wybór smartfonów, m.in. Samsung Galaxy M11 w cenie 504 zł lub za 14 złotych miesięcznie w 36 ratach 0 proc., bez dodatkowych opłat na start.

Kampanię telewizyjną UPC Polska uzupełniają aktywności w obszarze digital, m.in. social mediach oraz materiały BTL (ulotki,plakaty, rollupy). Kreację oraz realizację przygotowała Agencja K2. Planowanie i zakup mediów poprowadził dom mediowy OMD.

W trzecim kwartale ub.r. przychody UPC Polska zwiększyły się rok do roku o 6,4 proc. do 111,6 mln dolarów (około 424 mln zł). Liczba klientów operatora przekroczyła 1,5 mln.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła ogólnopolska kampania UPC promująca usługi komórkowe

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
serio
UPCeusz. Jak to się wymawia?
0 0
odpowiedź
User
UPC to Play
UPC jest na sieci Play więc zasięg i jakość usług będzie na poziomie poniżej krytyki.
0 0
odpowiedź