Unique One i NuOrder z obsługą loterii paragonowej za 9 mln zł
Konsorcjum agencji Unique One i NuOrder wygrało przetarg Ministerstwa Finansów na przygotowanie kompleksowej obsługi loterii paragonowej, która ma ruszyć jesienią br.
Resort na realizację zaplanowanej akcji przeznaczy od 8,5 do 9,5 mln zł netto. Celem loterii, wchodzącej w skład programu „Weź paragon”, jest uświadomienie konsumentom, że prosząc o paragon przy zakupach wspierają uczciwą konkurencję. Ponadto paragon jest dowodem na to, że usługa jest świadczona legalnie i zostanie od niej odprowadzony podatek VAT. Program „Weź paragon” ma się przyczynić do ograniczenia deficytu sektora finansów publicznych w 2015 roku.
Początek loterii planowany jest na jesień bieżącego roku. Od tego momentu raz w miesiącu będzie odbywać się losowanie nagrody głównej - samochodu rodzinnego, a dwa razy w miesiącu losowanie nagród dodatkowych: notebooków i tabletów. Łączna pula nagród ma wynieść około 100 tysięcy złotych miesięcznie.
Do zadań agencji należy przygotowanie i organizacja loterii oraz jej kompleksowa obsługa. Chodzi m.in. o zaprojektowanie i obsługę strony internetowej akcji, świadczenie telefonicznej usługi help-desk oraz zaprojektowanie i wykonanie wirtualnego studia telewizyjnego (zapewnienie pomieszczenia, stworzenie scenariuszy, konspektów i wizualizacji losowania, przeprowadzenie losowań, emisja na żywo, nagranie losowań i symbolicznego wręczania nagród). Ponadto Unique One razem z partnerem konsorcjum agencją NuOrder, będzie odpowiedzialna za zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej w internecie.
W przetargu Ministerstwa Finansów wzięło udział dwóch oferentów - oprócz zwycięskiego także konsorcjum złożone ze spółek FM Pro, Playprint Polska i Grymark.
Dołącz do dyskusji: Unique One i NuOrder z obsługą loterii paragonowej za 9 mln zł