„Ugotowani” hitem TVN. Będzie kolejna edycja reality-show
11. sezon programu „Ugotowani” oglądało średnio 1,51 mln widzów, o 130 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie emisji reality-show był wiceliderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 10,92 mln zł. Kolejna edycja programu pojawi się wiosną 2017 roku.
Jedenastą serię „Ugotowanych” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 18.00, w okresie od 11 września do 27 listopada br. Średnia widownia reality-show wyniosła 1,51 mln osób, co przełożyło się na 11,01 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 14,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów miał finałowy odcinek serii, który przyciągnął przed ekrany 1,88 mln oglądających.
Dane dzięki uprzejmości TVN | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
2016-09-11 | 941 785 | 9,60% | 420 920 | 11,40% |
2016-09-18 | 1 433 700 | 11,30% | 653 166 | 13,90% |
2016-09-25 | 1 259 125 | 10,50% | 636 169 | 13,80% |
2016-10-02 | 1 348 171 | 10,90% | 753 020 | 15,90% |
2016-10-09 | 1 715 503 | 12,60% | 889 875 | 17,10% |
2016-10-16 | 1 616 603 | 11,20% | 834 474 | 15,00% |
2016-10-23 | 1 591 161 | 11,30% | 848 916 | 16,00% |
2016-10-30 | 1 618 919 | 11,00% | 845 833 | 14,60% |
2016-11-06 | 1 600 464 | 10,40% | 776 898 | 12,80% |
2016-11-13 | 1 717 588 | 10,90% | 834 330 | 13,80% |
2016-11-20 | 1 408 557 | 9,50% | 713 388 | 12,80% |
2016-11-27 | 1 883 305 | 12,40% | 1 007 013 | 17,00% |
Średnio: | 1 512 143 | 11,00% | 768 334 | 14,60% |
Względem analogicznego okresu ub.r. „Ugotowani” zyskali 130 tys. widzów. Pokazane wówczas odcinki dziewiątej edycji reality-show oglądało średnio 1,38 mln widzów, co przełożyło się na 9,74 proc. udziału w 4+ i 13,10 proc. w 16-49.
Wzrost widowni, wynoszący 110 tys. osób, nastąpił również w porównaniu do 10. edycji programu, pokazywanej wiosną br. Te odcinki miały średnio 1,40 mln oglądających (ich udziały kształtowały się odpowiednio na poziomie 10,59 proc. i 14,18 proc).
TVN w czasie emisji „Ugotowanych 11” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem był Polsat, nadający wówczas „Nasz nowy dom”, „Chłopaki do wzięcia”, „Dwoje we troje” oraz „Wydarzenia”, co dało mu 14,95 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. „Panorama”, „Sport” i „Pogoda”; 9,53 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym „Zatrzymaj chwile” i „Jaka to melodia?”; 9,26 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polsat | 2 053 923 | 14,95% | 859 134 | 16,30% | 1 239 926 | 15,77% |
TVN - Ugotowani 11 | 1 512 143 | 11,01% | 768 334 | 14,58% | 1 006 036 | 12,80% |
TVP2 | 1 309 819 | 9,53% | 334 441 | 6,34% | 618 302 | 7,87% |
TVP1 | 1 271 814 | 9,26% | 218 750 | 4,15% | 483 608 | 6,15% |
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach 11. serii formatu wyniosły 10,92 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Właśnie trwają prace nad 12. edycją „Ugotowanych”, którą na antenie TVN będzie można oglądać wiosną 2017 roku.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.
Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” hitem TVN. Będzie kolejna edycja reality-show