Uber Black startuje w Warszawie. Ceny od 30 zł za kurs
Uber wprowadził w Warszawie usługę premium o nazwie Uber Black. Pozwala ona na zamawianie kursów autami wyższej klasy i z najwyżej ocenianymi kierowcami. Minimalna cena za przejazd w opcji Uber Black wynosi 30 złotych.
Warszawa jest trzecim miastem w regionie, w którym Uber wprowadza usługę Black. Wcześniej została ona udostępniona także w Kijowie i Pradze.
Samochody poruszające się po stolicy w ramach usługi Black muszą spełniać restrykcyjne wymagania w zakresie klasy i modeli. Na liście dostępnych w usłudze aut znajdują się takie marki jak Infiniti, Mercedes Benz - klasy E i S, Lexus, BMW - serii 5, Audi A6, A7 i A8 oraz Tesla - model S. Wszystkie z nich muszą być wyprodukowane najpóźniej w 2012 r. i mieć w standardzie skórzane fotele.
Uber podkreśla, że Black uzupełnia obecną ofertę firmy Uber w stolicy, gdzie dostępne już są niedrogie przejazdy w opcji UberX, bardziej komfortowe w standardzie Select oraz przejazdy większymi samochodami w ramach oferty Uber VAN.
- W dużych polskich miastach rośnie zapotrzebowanie na usługi typu premium w zakresie miejskiej mobilności - tłumaczy w komunikacie Ilona Grzywińska-Lartigue, dyrektor komunikacji w firmie Uber w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. - W naszym regionie geograficznym Warszawa jest trzecim miastem, po Pradze i Kijowie, którego mieszkańcy mogą korzystać z nowego standardu przejazdów. Warszawa jest dla nas miastem pilotażowym dla tej usługi. Wprowadzenie nowego produktu w Polsce to też kolejna inwestycja dla Ubera na tym rynku.
Auta ze skórzaną tapicerką i najwyżej oceniani kierowcy za kółkiem mają być głównymi filarami Black. Po warszawskich ulicach jeździ obecnie około 40 takich samochodów, ale docelowo będzie ich więcej. Według zapowiedzi za kierownicą w Black mają zasiadać najwyżej oceniani kierowcy ubrani w stylu smart casual, których średnia ocen w aplikacji jest równa bądź wyższa od 4,8.
Minimalna wartość przejazdu w opcji Black wynosi 30 zł, a cena samej usługi - podobnie jak w przypadku pozostałych opcji - jest znana z góry, przed akceptacją kursu przez użytkownika. Według Ubera Black to rozwiązanie dla osób ceniących sobie najwyższy komfort przejazdu w aplikacji, a także sprawdzające się w sytuacjach biznesowych czy podczas specjalnych okazji, jak chociażby ślub czy kolacja ze znajomymi.
W 2018 roku Uber zanotował przychody w wysokości 11,3 mld dolarów, a globalna wartość zamówień wzrosła rok do roku o 45 procent. Spółce udało się też zredukować roczną stratę do poziomu 1,8 mld dolarów.
Dołącz do dyskusji: Uber Black startuje w Warszawie. Ceny od 30 zł za kurs