„Daj coś od siebie. Nie tylko od Święta” w bożonarodzeniowej kampanii Tymbarku (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa napojów Tymbark (produkowanych przez Maspex Wadowice) pod hasłem „Daj coś od siebie. Nie tylko od Święta”. Przygotowały i realizują ją firmy marketingowe Publicis Poland, Smolar i Starcom.
Slogan z kampanii to rozwinięcie hasła „Daj coś od siebie” towarzyszącego marce Tymbark od kilku lat. Emocjonalny spot pokazuje, że warto doceniać bliskich za ich wsparcie na co dzień.
Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, kina, outdoor (m.in. bankomaty) oraz punkty sprzedaży. Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, która po wygranym przetargu rozpoczęła niedawno pracę dla Tymbarku. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Akcja obejmuje też loterię konsumencką, w której należy kupić soki, nektary lub napoje Tymbark za minimum 8 zł, zachować paragon i zarejestrować go na stronie Dajcosodsiebie.pl. Do wygrania jest 10 rodzinnych wyjazdów w Alpy i tysiąc rodzinnych voucherów do kina, a w wybranych sklepach zaraz po zrobieniu takich zakupów można odebrać również zestaw naklejek prezentowych.
Loteria potrwa do końca grudnia. Za jej przygotowanie i obsługę odpowiada agencja Smolar.
Dołącz do dyskusji: „Daj coś od siebie. Nie tylko od Święta” w bożonarodzeniowej kampanii Tymbarku (wideo)