Tylko 630 tys. widzów „Rozmowy w toku”. Talk-show wygrał tylko z TVP2
Wiosenną serii talk-show Ewy Drzyzgi „Rozmowy w toku” oglądało średnio 626 tys. osób, o 45 tys. widzów mniej niż jesienią ub.r. TVN w paśmie emisji programu zajął trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 17,66 mln zł.
Najnowsza edycja „Rozmów w toku” nadawana była w TVN w dni powszednie o godz. 15.00, w okresie od 8 lutego do 13 maja br. Talk-show oglądało średnio 626 tys. osób, co przełożyło się na 8,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym grupie 4+ i 11,43 proc. w grupie 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany odcinek programu Ewy Drzyzgi wyemitowany został 10 marca br. Przyciągnął on przed ekrany 862 tys. osób.
Topowe odcinki „Rozmów w toku”
Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR% | |||
10-03-2016 | 14:59:49 | 15:56:10 | 862 322 | 10,93% |
22-02-2016 | 14:59:38 | 15:56:55 | 820 339 | 9,67% |
29-02-2016 | 14:59:55 | 15:57:01 | 806 334 | 9,90% |
Dla porównania, w całym sezonie jesiennym (w okresie od 1 września do 4 grudnia ub.r.) „Rozmowy w toku” oglądało średnio 671 tys. osób przy udziale wynoszącym 9,58 proc. w grupie 4+ i 12,43 proc. w 16-49. Oznacza to, że program stracił 45 tys. widzów.
TVN w paśmie nadawania formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza była TVP1 z udziałem na poziomie 13,16 proc., emitująca w tym czasie „Wiadomości”, prognozę pogody oraz magazyn „Okrasa łamie przepisy”. Drugie miejsce zajął Polsat (13,14 proc.; „Dlaczego ja?” i „Wydarzenia”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (4,94 proc.; „Rodzinka.pl” i „Panorama - kraj”).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem rynku był Polsat, a dalej uplasowały się: TVN, Dwójka i Jedynka.
Oglądalność talk-show na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | Wszyscy 16-49 | ||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP1 | 923 995 | 13,16% | 168 607 | 7,09% |
Polsat | 922 154 | 13,14% | 359 559 | 15,11% |
TVN - Rozmowy w toku | 626 390 | 8,92% | 271 901 | 11,43% |
TVP2 | 346 556 | 4,94% | 176 240 | 7,41% |
Wpływy reklamowe TVN wokół emisji talk-show wyniosły 17,66 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
W kwietniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.
Dołącz do dyskusji: Tylko 630 tys. widzów „Rozmowy w toku”. Talk-show wygrał tylko z TVP2