Tylko 39 proc. udziału „wielkiej czwórki”. Powtórka „Ojca Mateusza” hitem
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 20 do 26 lipca 2015 roku zmniejszył się o 0,11 pkt. proc. do 11,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,40 pkt. proc. i wyniósł 10,39 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,93 proc., po wzroście o 0,09 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (7,20 proc.; do góry o 0,43 pkt. proc.).
Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” wzrósł w ciągu tygodnia z 38,60 proc. do 38,61 proc.
Na piątym miejscu zestawienia uplasował się kanał TVP Info, którego udział wyniósł 3,86 proc., po wzroście o 0,11 pkt. proc.
Wszyscy 4+ | 13.07 - 19.07.2015 r. | 20.07 - 26.07.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 639 665 | 11,20% | 629 948 | 11,09% |
2 | Polsat | 616 278 | 10,79% | 590 105 | 10,39% |
3 | TVN | 561 634 | 9,84% | 563 992 | 9,93% |
4 | TVP2 | 386 761 | 6,77% | 408 839 | 7,20% |
5 | TVP INFO | 214 018 | 3,75% | 219 430 | 3,86% |
6 | TVN24 | 183 871 | 3,22% | 205 187 | 3,61% |
7 | TV4 | 191 930 | 3,36% | 190 711 | 3,36% |
8 | TVN7 | 181 979 | 3,19% | 183 495 | 3,23% |
9 | TV PULS | 174 987 | 3,06% | 183 351 | 3,23% |
10 | Puls 2 | 96 095 | 1,68% | 104 788 | 1,85% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 89 432 | 1,57% | 94 009 | 1,66% |
12 | TVP Seriale | 89 600 | 1,57% | 92 964 | 1,64% |
13 | Polsat2 | 89 143 | 1,56% | 92 203 | 1,62% |
14 | TV6 | 72 429 | 1,27% | 76 542 | 1,35% |
15 | TVP Rozrywka | 71 471 | 1,25% | 73 508 | 1,29% |
16 | TVP Regionalna | 64 257 | 1,13% | 72 178 | 1,27% |
17 | Polsat News | 62 610 | 1,10% | 71 617 | 1,26% |
18 | Polo TV | 53 040 | 0,93% | 60 738 | 1,07% |
19 | Stopklatka | 55 597 | 0,97% | 57 281 | 1,01% |
20 | Fokus TV | 41 161 | 0,72% | 46 097 | 0,81% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,88 pkt. proc. do 11,60 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,21 pkt. proc. do 11,24 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji, po spadku o 0,35 proc., wyniósł 7,53 proc. Zaś czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,56 pkt. proc. do 6,63 proc.).
Wszyscy 16-49 | 13.07 - 19.07.2015 r. | 20.07 - 26.07.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 283 282 | 12,48% | 264 252 | 11,60% |
2 | TVN | 250 304 | 11,03% | 256 200 | 11,24% |
3 | TVP1 | 178 786 | 7,88% | 171 603 | 7,53% |
4 | TVP2 | 137 893 | 6,07% | 151 044 | 6,63% |
5 | TV PULS | 80 201 | 3,53% | 89 469 | 3,93% |
6 | TV4 | 84 067 | 3,70% | 84 842 | 3,72% |
7 | TVN7 | 75 165 | 3,31% | 74 905 | 3,29% |
8 | TVN24 | 62 006 | 2,73% | 68 351 | 3,00% |
9 | Puls 2 | 40 260 | 1,77% | 45 713 | 2,01% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 43 693 | 1,92% | 44 499 | 1,95% |
11 | TVP Seriale | 39 951 | 1,76% | 42 197 | 1,85% |
12 | TVP INFO | 36 318 | 1,60% | 41 528 | 1,82% |
13 | TV6 | 35 750 | 1,57% | 38 739 | 1,70% |
14 | Polo TV | 33 497 | 1,48% | 38 124 | 1,67% |
15 | Polsat2 | 35 012 | 1,54% | 37 126 | 1,63% |
16 | TVP Rozrywka | 27 208 | 1,20% | 28 532 | 1,25% |
17 | Stopklatka | 23 213 | 1,02% | 26 923 | 1,18% |
18 | Eska TV | 23 341 | 1,03% | 25 326 | 1,11% |
19 | Polsat News | 19 865 | 0,88% | 22 557 | 0,99% |
20 | Fokus TV | 19 692 | 0,87% | 22 444 | 0,98% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Tylko 39 proc. udziału „wielkiej czwórki”. Powtórka „Ojca Mateusza” hitem