Tygodniki yellow z większą sprzedażą, „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane
W styczniu 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskało „Na Żywo”.
Wszystkie tygodniki yellow wydawane są przez Wydawnictwo Bauer Liderem w tym segmencie pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2014 roku względem stycznia 2013 roku wzrosła o 12,08 proc. i wyniosła 624 686 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 12,21 proc. do 343 130 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 237 995 egz., po wzroście o 13,14 proc.
Z kolei najwięcej zyskał tygodnik „Na Żywo”. Jego średnia sprzedaż ogółem w styczniu br. zwiększyła się bowiem o 25,26 proc. i wyniosła 179 621 egz.
Wirtualnemedia.pl | styczeń | |
ZKDP | 2014 | 2013 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Życie na Gorąco | 624 686 | 557 354 |
Twoje Imperium | 343 130 | 305 802 |
Rewia | 237 995 | 210 346 |
Świat & Ludzie | 198 042 | 171 954 |
Na Żywo | 179 621 | 143 397 |
W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 11,81 proc.) pochwalić się mogło „Twoje Imperium”. Z kolei najwięcej stracił tygodnik „Na Żywo” - było to 5,45 proc.
Wirtualnemedia.pl | miesiąc | |
ZKDP | styczeń 2014 | grudzień 2013 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Życie na Gorąco | 624 686 | 598 774 |
Twoje Imperium | 343 130 | 306 882 |
Rewia | 237 995 | 216 328 |
Świat & Ludzie | 198 042 | 209 400 |
Na Żywo | 179 621 | 189 973 |
Dołącz do dyskusji: Tygodniki yellow z większą sprzedażą, „Życie na Gorąco” najchętniej kupowane