TVP2 zyskała dzięki majówce, liderem Polsat. Seriale TVP nie dają szans konkurencji
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 27 kwietnia do 3 maja 2015 roku zmniejszył się o 1 pkt. proc. do 12,14 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmalał o 0,42 pkt. proc. i wyniósł 11,88 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,48 proc., po spadku o 0,87 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,99 proc.; do góry o 1,15 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,31 proc.; + 0,44 pkt. proc.), TTV (1,32 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,27 proc.; + 0,22 pkt. proc.), Polsat News (1,03 proc.; + 0,09 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,94 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i Polo TV (0,91 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 20.04 - 26.04.2015 r. | 27.04 - 03.05.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 798 945 | 13,14% | 777 547 | 12,14% |
2 | TVP1 | 747 888 | 12,30% | 760 793 | 11,88% |
3 | TVN | 690 123 | 11,35% | 670 870 | 10,48% |
4 | TVP2 | 537 913 | 8,84% | 639 591 | 9,99% |
5 | TVN7 | 210 646 | 3,46% | 223 128 | 3,48% |
6 | TVP INFO | 174 589 | 2,87% | 212 151 | 3,31% |
7 | TV4 | 205 226 | 3,37% | 202 561 | 3,16% |
8 | TV PULS | 177 030 | 2,91% | 191 148 | 2,99% |
9 | TVN24 | 171 960 | 2,83% | 181 842 | 2,84% |
10 | Polsat2 | 88 529 | 1,46% | 89 633 | 1,40% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 79 408 | 1,31% | 84 302 | 1,32% |
12 | Puls 2 | 88 951 | 1,46% | 81 755 | 1,28% |
13 | TVP Seriale | 79 417 | 1,31% | 81 524 | 1,27% |
14 | TVP Rozrywka | 64 030 | 1,05% | 81 204 | 1,27% |
15 | TV6 | 68 820 | 1,13% | 72 353 | 1,13% |
16 | Polsat News | 57 303 | 0,94% | 65 683 | 1,03% |
17 | TVP Regionalna | 59 491 | 0,98% | 61 370 | 0,96% |
18 | Stopklatka | 50 376 | 0,83% | 60 409 | 0,94% |
19 | Polo TV | 50 767 | 0,83% | 58 458 | 0,91% |
20 | Nickelodeon | 48 500 | 0,80% | 51 137 | 0,80% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera również uplasował się Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 1,16 pkt. proc. do 13,51 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zmniejszył się o 1 pkt. proc. do 12,05 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Dwójki, która awansowała z miejsca czwartego - udział tej stacji, po wzroście o 1,03 proc., wyniósł 8,76 proc. Z kolei na czwartą lokatę spadła Jedynka (jednak do góry o 0,10 pkt. proc. do 8,25 proc.).
Wszyscy 16-49 | 20.04 - 26.04.2015 r. | 27.04 - 03.05.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 354 502 | 14,67% | 337 480 | 13,51% |
2 | TVN | 315 451 | 13,05% | 301 111 | 12,05% |
3 | TVP2 | 186 714 | 7,73% | 218 739 | 8,76% |
4 | TVP1 | 197 066 | 8,15% | 206 020 | 8,25% |
5 | TVN7 | 84 522 | 3,50% | 94 459 | 3,78% |
6 | TV PULS | 91 951 | 3,80% | 88 823 | 3,56% |
7 | TV4 | 92 467 | 3,83% | 87 743 | 3,51% |
8 | TVN24 | 60 095 | 2,49% | 57 204 | 2,29% |
9 | Polo TV | 34 088 | 1,41% | 39 822 | 1,59% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 36 131 | 1,50% | 39 045 | 1,56% |
11 | Puls 2 | 40 332 | 1,67% | 38 123 | 1,53% |
12 | TVP INFO | 27 153 | 1,12% | 35 275 | 1,41% |
13 | TVP Seriale | 36 885 | 1,53% | 34 261 | 1,37% |
14 | TV6 | 32 968 | 1,36% | 33 925 | 1,36% |
15 | Polsat2 | 35 275 | 1,46% | 33 825 | 1,35% |
16 | Stopklatka | 21 533 | 0,89% | 26 667 | 1,07% |
17 | TVP Rozrywka | 22 329 | 0,92% | 26 610 | 1,07% |
18 | TVN Style | 23 665 | 0,98% | 23 813 | 0,95% |
19 | Eska TV | 24 058 | 1,00% | 21 554 | 0,86% |
20 | ATM Rozrywka | 21 619 | 0,89% | 20 955 | 0,84% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP2 zyskała dzięki majówce, liderem Polsat. Seriale TVP nie dają szans konkurencji