TVP2 lepsza od TVP1 w grupie komercyjnej. Ponad 7 mln widzów „M jak miłość”
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 19 do 25 stycznia 2015 roku zmniejszył się o 1,06 pkt. proc. do 12,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,11 pkt. proc. i wyniósł 11,58 proc. Ostatnią pozycję podium zajął TVN. Wynik tej stacji to 10,57 proc., po wzroście o 0,30 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,99 proc.; do góry o 0,64 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,16 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TTV (1,41 proc.; + 0,10 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,23 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TV6 (1,19 proc.; + 0,05 pkt. proc.), Eurosport (0,79 proc.; + 0,12 pkt. proc.), TVP Historia (również 0,79 proc.; + 0,01 pkt. proc.) i ATM Rozrywka (0,78 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 12.01 - 18.01.2015 r. | 19.01 - 25.01.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 928 701 | 13,15% | 864 573 | 12,09% |
2 | Polsat | 825 479 | 11,69% | 828 113 | 11,58% |
3 | TVN | 725 643 | 10,27% | 756 332 | 10,57% |
4 | TVP2 | 660 292 | 9,35% | 714 712 | 9,99% |
5 | TVN7 | 264 040 | 3,74% | 234 602 | 3,28% |
6 | TV PULS | 209 310 | 2,96% | 226 200 | 3,16% |
7 | TV4 | 205 113 | 2,90% | 216 377 | 3,03% |
8 | TVN24 | 222 326 | 3,15% | 208 314 | 2,91% |
9 | TVP INFO | 243 367 | 3,45% | 204 447 | 2,86% |
10 | Polsat2 | 104 892 | 1,49% | 113 749 | 1,59% |
11 | Puls 2 | 104 462 | 1,48% | 108 622 | 1,52% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 92 491 | 1,31% | 101 201 | 1,41% |
13 | TVP Seriale | 92 362 | 1,31% | 88 758 | 1,24% |
14 | TVP Rozrywka | 81 864 | 1,16% | 88 131 | 1,23% |
15 | TV6 | 80 684 | 1,14% | 84 802 | 1,19% |
16 | TVP Regionalna | 71 314 | 1,01% | 74 780 | 1,05% |
17 | Stopklatka | 64 378 | 0,91% | 62 806 | 0,88% |
18 | Eurosport | 46 980 | 0,67% | 56 478 | 0,79% |
19 | TVP Historia | 55 156 | 0,78% | 56 386 | 0,79% |
20 | ATM Rozrywka | 49 727 | 0,70% | 55 845 | 0,78% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,20 pkt. proc. do 13,70 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zwiększył się o 0,47 pkt. proc. do 12,45 proc.
Na ostatnią pozycję podium (z miejsca czwartego) awansowała TVP2 - do góry o 0,47 pkt. proc. do 8,83 proc. udziału. Z kolei na czwartą lokatę spadła Jedynka (w dół o 0,87 pkt. proc. do 8,14 proc.).
Wszyscy 16-49 | 12.01 - 18.01.2015 r. | 19.01 - 25.01.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 386 276 | 13,90% | 382 170 | 13,70% |
2 | TVN | 332 739 | 11,98% | 347 337 | 12,45% |
3 | TVP2 | 232 322 | 8,36% | 246 358 | 8,83% |
4 | TVP1 | 250 217 | 9,01% | 226 954 | 8,14% |
5 | TV PULS | 98 925 | 3,56% | 101 202 | 3,63% |
6 | TV4 | 89 080 | 3,21% | 94 041 | 3,37% |
7 | TVN7 | 99 609 | 3,59% | 86 116 | 3,09% |
8 | TVN24 | 71 425 | 2,57% | 63 632 | 2,28% |
9 | TTV - Twoja Telewizja | 45 398 | 1,63% | 46 729 | 1,68% |
10 | Puls 2 | 46 468 | 1,67% | 45 754 | 1,64% |
11 | Polsat2 | 41 929 | 1,51% | 45 178 | 1,62% |
12 | TV6 | 36 624 | 1,32% | 38 447 | 1,38% |
13 | TVP Seriale | 38 758 | 1,40% | 37 356 | 1,34% |
14 | Polo TV | 30 623 | 1,10% | 31 161 | 1,12% |
15 | Eska TV | 29 253 | 1,05% | 30 823 | 1,10% |
16 | TVP Rozrywka | 29 781 | 1,07% | 29 688 | 1,06% |
17 | TVP INFO | 35 098 | 1,26% | 28 993 | 1,04% |
18 | Stopklatka | 27 718 | 1,00% | 27 748 | 0,99% |
19 | Discovery | 25 240 | 0,91% | 26 197 | 0,94% |
20 | TVN Style | 23 900 | 0,86% | 25 661 | 0,92% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP2 lepsza od TVP1 w grupie komercyjnej. Ponad 7 mln widzów „M jak miłość”