TVP2 dogania TVP1, TVN nowym liderem w grupie komercyjnej
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów zajął Polsat. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 19 do 25 maja 2014 roku zmniejszył się o 0,42 pkt. proc. do 12,30 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,19 pkt. proc. i wyniósł 12,26 proc. Z kolei ostatnia pozycja podium należała do TVP1. Jej wynik to 10,75 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,59 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,79 proc.; do góry o 0,29 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN24 (3,26 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TV Puls (3,25 proc.; + 0,22 pkt. proc.), TVP Info (2,79 proc.; + 0,24 pkt. proc.), Polsat 2 (1,76 proc.; + 0,02 pkt. proc.), Puls 2 (1,50 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Seriale (1,47 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TTV (1,27 proc.; + 0,02 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,04 proc.; bez zmian), Polsat Sport (0,99 proc.; + 0,23 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,84 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Discovery Channel (0,77 proc.; + 0,05 pkt. proc.).
NAM | 12.05 - 18.05 | 19.05 - 25.05 | |
Lp. | Stacja | SHR % | SHR % |
1 | Polsat | 12,72% | 12,30% |
2 | TVN | 12,45% | 12,26% |
3 | TVP1 | 11,34% | 10,75% |
4 | TVP2 | 9,50% | 9,79% |
5 | TVN7 | 3,67% | 3,58% |
6 | TVN24 | 3,06% | 3,26% |
7 | TV PULS | 3,03% | 3,25% |
8 | TVP INFO | 2,55% | 2,79% |
9 | TV4 | 2,50% | 2,41% |
10 | Polsat2 | 1,74% | 1,76% |
11 | Puls 2 | 1,41% | 1,50% |
12 | TVP Seriale | 1,39% | 1,47% |
13 | TTV - Twoja Telewizja | 1,25% | 1,27% |
14 | Polsat News | 1,21% | 1,07% |
15 | TVP Regionalna | 1,04% | 1,04% |
16 | Polsat Sport | 0,76% | 0,99% |
17 | TV6 | 0,95% | 0,96% |
18 | TVP Rozrywka | 0,74% | 0,84% |
19 | Discovery | 0,72% | 0,77% |
20 | Polo TV | 0,70% | 0,77% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP2 dogania TVP1, TVN nowym liderem w grupie komercyjnej